וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הוסר צו המניעה, המועדון יעבור לאדלר ולוין

25.7.2011 / 10:41

עורכי הדין של גאידמק ואגייאר הגיעו להסכמה אחרי שהשופט דרורי הזהיר: ”אם הצו לא יוסר, הקבוצה עשויה לרדת ליגה”

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המכשול האחרון שעמד בפני דן אדלר ואדם לוין בדרך לרכישת בית"ר ירושלים מידיו של ארקדי גאידמק - צו העיכוב שהטיל גומא אגייאר על העסקה - הוסר היום (שני) בבוקר, והשניים יוכלו כעת להירשם כבעלים החוקיים של המועדון מהבירה.

לוין ואדלר אף הוציאו תגובה רשמית: "מטרתנו היא לתת לבית"ר התחלה חדשה, ויש לנו אמון מלא בהנהלה, בצוות המקצועי ובשחקנים, שיעמידו לבית"ר קבוצה משובחת ויציבה, שמבוססת על שחקני הבית הצעירים והמוכשרים שלנו, בלווית החיזוק המתאים. אנו מצפים שהסגל הזה יביא כבוד למנורה, ייקח את המועדון להישגים חדשים וייתן גאווה לאוהדים, לכל ירושלים ולכלל מדינת ישראל".

הבוקר הגיעו עורכי דינם של הצדדים וכן אלו של בית"ר עצמה לדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים בעניין צו המניעה שהוציא אגייאר. כזכור, אגייאר טוען כי אדלר ולוין אמורים להעביר אליו את 400 אלף הדולר ששילמו לבית"ר. אדלר ולוין, מצדם, טענו כי הסכום שהם הסכימו להפקיד עבור רכישת הקבוצה מיועד אך ורק לתשלום לנושים, ושאין מדובר בדמי מכירה.

השופט משה דרורי הציע לעו"ד רונן ויינברג (המייצג את אגייאר) ולעו"ד ישראל שלו (שמייצג את גאידמק) להגיע להסכמה בכדי לסייע למועדון. דרורי הדגיש את העניין בפני ויינברג ואמר לו: "על פניו חתמתם על הסכם שלא מגיע לכם 400 אלף דולר. הקבוצה יכולה לרדת ליגה אם לא תסירו את צו המניעה".

בשלב הזה השופט דרורי הורה לצדדים לצאת להפסקה של חצי שעה על מנת לנסות להגיע להסדר מבלי התערבות של בית המשפט, ובסיום ההפסקה אמר עו"ד שלו: "אנחנו עדיין בדיונים, אבל תהיה פשרה עוד היום". אחרי מספר דקות נוספות הודיעו הצדדים על כך שהם הגיעו להסדר.

400 אלף הדולר יועברו לנאמנות למען המשך פעילות המועדון, ובימים הבאים תעבור הקבוצה בבקרת התקציבים, כשהתקציב שלה צפוי לעמוד על 28 מיליון שקל. הפתרון גם מאפשר למאמן דוד אמסלם להתחיל לעבוד בחופשיות על הכנת הקבוצה לעונה הקרובה ולדון עם ראשי המועדון על שחקני רכש. מי שככל הנראה יחתמו כבר השבוע על חוזים חדשים הם החלוץ משה בן לולו והבלם תומר בן יוסף.

היו"ר איציק קורנפיין אמר אחרי הדיון ואישור ההסכם על ידי השופט: "אנחנו שמחים מאוד שצו המניעה הוסר ושאפשר להעביר את הקבוצה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לגומא אגייאר. הוא עזר לבית"ר ירושלים וחשוב להבהיר שהוא לא רצה לפגוע במועדון. עורכי הדין שלו הוכיחו את זה. לנו חשוב להוקיר אנשים שעזרו לנו ולא להיגרר לכל מיני השמצות. עכשיו נוכל לשבת עם הרוכשים החדשים ולעשות תכניות. לחזק את הקבוצה, להביא שחקנים ולפתוח את העונה ברגל ימין".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 9:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully