וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב חדד: "בני יהודה יכולה לנצח כל קבוצה"

27.7.2011 / 10:58

הזהובים התמלאו ביטחון מהניצחון על הלסינגבורג. הבלם הוסיף: "מרגישים קצת פספוס שהתוצאה לא הייתה גבוהה יותר"

אופטימיות זהירה עם תחושה של פספוס - כך ניתן לתאר את התחושה של אנשי בני יהודה בסיום המשחק בו ניצחו הזהובים 0:1 את הליסנגבורג אתמול (שלישי) בבלומפילד, במשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופאית. הגומלין יערך ביום חמישי הבא בשבדיה.

"אנחנו פשוט פראיירים. לפי איך שהמשחק התפתח, היינו צריכים לכבוש לפחות עוד שער אחד ואז לצאת רגועים יותר לגומלין בשבדיה", אמר גורם במועדון. בשל מצוקת טיסות בשבוע הבא, תצא הקבוצה לשבדיה כבר ביום שני הבא והיא תגיע להליסנגבורג כשלושה ימים לפני המשחק עצמו. הקשר חסן אבו זייד שספג אמש כרטיס צהוב שני, ייעדר מהגומלין.

אחת מנקודות האור הבולטות של הקבוצה אמש, הייתה חוליית ההגנה. הבלמים אביב חדד ודין מורי מציגים משחק בטוח ושיתקו את אלכסנדר גרנדט במשחקו האחרון בקבוצה אחרי שנמכר לאוטרכט ההולנדית תמורת 3 מיליון יורו, ואילו כפיר אדרי ואיציק עזוז הרבו לתמוך בהתקפה, כשאדרי גם מבשל את השער של פדרו גלבאן.

"כמובן שהייתי קונה תוצאה של 0:1 לפני פתיחת המשחק", אמר הבלם אביב חדד. "אבל עכשיו מרגישים קצת פספוס. יחד עם זאת, אסור לנו להיות חזירים. העברנו את ההכרעה לשם ואני מקווה שנמשיך בקו עלייה. הלסינגבורג היא קבוצה מאוד חזקה אבל שלטנו במשחק ללא עוררין. ננסה לעשות את המקסימום גם בגומלין".

חדד הוסיף: "אין לי ספק שיוסי (אבוקסיס, ר"ב), יידע להכין אותנו בצורה הטובה ביותר. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה ונראה מה יהיה בגומלין. זה נכון שבשבוע שעבר לא שיחקנו טוב, אבל הפעם אנחנו יוצאים מפה עם הרגשה טובה וצריך לקחת אותה לגומלין".

החלוץ עומרי רון שסגר עקרונית את תנאיו בקבוצה, צפוי לחתום היום לשנתיים ואז יעשו במועדון מאמץ להעביר את חוזהו בבקרת התקציבים על מנת שיוכל לשחק נגד הפועל עכו בגביע הטוטו ביום שבת.

יוסי אבוקסיס: "לפני המשחק היתי קונה 0:1"

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully