וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.7

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* סביליה השאילה לראסינג סנטאנדר את הקשר-חלוץ הארגנטינאי לאוטרו אקוסטה. השחקן בן ה-23 רשם 31 משחקי ליגה בלבד בשלוש השנים האחרונות וגם סבל במהלכן מפציעה חמורה. כעת הוא ינסה למצוא את מקומו בקבוצה מקנטבריה.

* החלוץ הארגנטינאי ארנסטו פריאס (31), שמוקדם יותר החודש הגיע לסיכום עם קרוזיירו על התרת חוזהו, חתם באינדנפדיינטה ממולדתו.

* מגן בורוסיה דורטמונד, לוקאש פישצ'ק, האריך את חוזהו במועדון עד 2016. הפולני בן ה-26 הגיע בקיץ שעבר בהעברה חופשית מהרטה ברלין.

* המגן/בלם הברזילאי ניוטון (21), חתם באודינזה לחמש שנים. השחקן הגיע מגרמיו, אולם הפרטים הכספיים של העסקה טרם פורסמו.

* הירבניאן הסקוטית החתימה את חלוץ נבחרת גאנה לשעבר, ג'וניור אגוגו (31), שהרשים במבחנים שערך בקבוצה. אגוגו שיחק בשנתיים האחרונות באפולון לימאסול הקפריסאית.

* הבלם הארגנטינאי גיז'רמו בורדיסו (23) שבעונה החולפת הושאל מרוסאריו סנטרל לרומא, חתם בארסנאל שרכשה 50 אחוז מכרטיסו.

שמועות

* סרחיו אגוארו נחת הבוקר במנצ'סטר על מנת לחתום על המעבר שלו למנצ'סטר סיטי. על פי הדיווחים, התכולים צפויים לשלם לאתלטיקו מדריד 38 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של חלוץ רומא, מירקו ווצ'יניץ': "נפגשתי עם מנצ'סטר יונייטד, אבל לא הגענו לסיכום. הם אוהבים את מירקו, אבל יש עוד עבודה לעשות כדי שהוא יגיע לאולד טראפורד".

* מנגד, בטוטנהאם מבהירים: "לא יודעים מה עם יונייטד, אבל אנחנו בקשר יומי עם ווצ'יניץ' כבר למעלה משבועיים. הוא הביע את רצונו להצטרף אלינו". על פי הדיווחים, החלוץ יחתום בטוטנהאם תמורת 17 מיליון יורו.

* עם או בלי קשר, מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד, דיוויד גיל, סיפר: "אנחנו רוצים להחתים עוד שחקן אחד. כרגע אין שום דבר קונקרטי".

* דנילסון, שהושאל מארסנל לסאו פאולו, טוען: "ססק פברגאס יישאר בארסנל. אוהבים אותו פה יותר מדי".

* אחרי שסרט הקפטן נלקח ממנו, לוקאס פודולסקי הלא מרוצה עשוי לבקש לעזוב את פ.צ קלן. רומא ונאפולי הוזכרו כמעוניינות בגרמני הבינלאומי.

* על פי התקשורת בבלגיה, ולנסיה קרובה להחתמת מגן סטנדרד ליאז', אלייקים מנגאלה. הצרפתי בן ה-20 נמצא גם על הכוונת של טוטנהאם וארסנל.

* סנט אטיין שמחפשת קשר התקפי חדש, הציבה את וונדל הברזילאי על הכוונת. קשר בורדו יסיים את חוזהו בקיץ הבא ובסנט אטיין מקווים שמהסיבה הזו היריבה תסכים למכור אותו.

* מגן אייאקס ונבחרת הולנד, גרגורי ואן דר ויל, הגיב לדיווחים שקישרו אותו בצ'לסי ומנצ'סטר סיטי: "אלו רק שמועות. אני מתרכז רק בלשחק באייאקס בעונה הקרובה. אחרי זה נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully