וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: צרפת מחצה את קנדה 44:106

טוני פארקר וחבריו, שיפגשו את נבחרת ישראל ביורובאסקט, התעללו ביריבה וישחקו מולה שוב ברביעי. 16 נקודות לדיאו

בעוד 37 ימים בדיוק תפגוש נבחרת ישראל את נבחרת צרפת החזקה, אבל כל הסימנים מעידים שלבחורים של אריק שיבק הולך להיות קשה מאוד. צרפת, שמתכוננת במרץ לאליפות אירופה שתתקיים בליטא, פתחה בהכנות שלה לקראת הטורניר ולפחות מול קנדה נראה היה שההתמודדות לא הייתה ממש מאוזנת. צרפת הביסה את הקנדים 44:106 כאשר שתי הנבחרות ייפגשו גם מחר (רביעי) במטרה לבצע הכנה ראויה יותר.

הנבחרת של וינסנט קולה, שסיימה את האליפות במקום החמישי לפני שנתיים, פתחה בחמישייה עם טוני פארקר, ננדו דה קולו, ניקולס באטום, בוריס דיאו ורוני טוריאף. מהר מאוד התבררו יחסי הכוחות כבלתי שקולים בעליל כאשר נבחרת הטריקולור ברחה ל-4:17 בזמן שקנדה הזעיקה פסק זמן בתקווה לעשות שינוי שלא הגיע כשאחרי עשר דקות הרבע הסתיים ב-8:30 מתסכל מאוד.

ברבע השני המצב לא ממש השתפר מבחינת קנדה, שקלעה תשע נקודות בלבד, אבל נכנסה לבור של 40 הפרש (57:17), אך ברבע הבא ההגנה שלה השתפרה מעט, בזמן שצרפת התקשתה לייצר סלים קלים, כשגם זה לא הפריע לה לרדת ביתרון 30:79. כמובן שגם הרבע האחרון התנהל בגארבג' טיים, שבו צרפת ניצחה 14:27 והשלימה את אחד הניצחונות הקלים שלה. הקלעי המצטיין של צרפת היה דיאו שסיים עם 16 נקודות, בעוד מיקאל גלאבלה, שחקנה של וילרבאן, הסתפק ב-15. דה קולו הוסיף 12 ופארקר וקווין סראפין קלעו 10 נקודות כל אחד.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully