וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' ליגת האלופות: בנפיקה התקרבה לפלייאוף

הפורטוגלים גברו 0:2 על טרבזונספור משערים של נוליטו וגאיטן. צרפת: מארסיי זכתה בסופר קאפ אחרי ניצחון דרמטי 4:5 על ליל

במקביל למשחקה של מכבי חיפה נגד מאריבור ברביעי, נערכו הערב (רביעי) שישה משחקים נוספים שהשלימו את המשחק הראשון בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. במרכז המאבקים נמצאות שתי חברות ותיקות במועדון האלופות: בנפיקה, שעשתה צעד גדול לעבר שלב הבתים, ופנאתינייקוס, שיכולה להיות מרוצה מתיקו שהשיגה בחוץ.

בנפיקה אירחה את סגנית האלופה הטורקית טרבזונספור (21:45) והשיגה יתרון משמעותי עם 0:2 באיצטדיון האור בפורטוגל. אחרי שהקבוצה של ז'ורז'ה ז'סוס שחררה את פאביו קואנטראו, אבל זכתה לחיזוק מעניין בדמותו של הספרדי ז'ואן קאפדווילה, שעזב את ויאריאל אבל לא שיחק, היא הסתדרה היטב עם הטורקים שמסובכים בפרשת הטיית המשחקים בטורקיה. נוליטו הספרדי שלא זכה לקבל הזדמנויות בברצלונה כבש את השער הראשון בדקה ה-71 וניקולס גאיטן (88) הכפיל.

פנאתינייקוס קיוותה להלום באודנסה הדנית, יריבה נוחה יחסית לפחות על הנייר, אבל יצאה רק עם 1:1 שמעביר את ההכרעה אליה הביתה. היוונים, שהצליחו לנצח רק במשחק אימון אחד הקיץ (את לך פוזנאן) כבשו את שער החוץ היקר בדקה ה-47 כשסבסטיאן לטו, המגן השמאלי שנרכש מליברפול לפני שנתיים, הרשית. הסבלנות של הדנים השתלמה ובדקה ה-90 הם חילצו את התיקו בזכות שער של טורה רגיניוסן שחתם הקיץ בקבוצה אחרי שהגיע משאלקה והרס לז'סואלדו פריירה, מאמן פאו, את התוכניות.

משחקים נוספים:

הלסינקי - דינמו זאגרב 2:1

פ.צ. קופנהאגן - שמרוק רוברס 0:1

סטנדארד ליאז' - פ.צ. ציריך 1:1

רוזנבורג - פלז'ן 1:0

* מארסיי זכתה הערב בסופר קאפ הצרפתי זו הפעם השנייה ברציפות. קבוצתו של דידייה דשאן ניצחה במשחק משוגע 4:5 את הדאבליסטית ליל. לא פחות משלושה שערים נכבשו בתוספת הזמן, שניים מהם לזכות מארסיי שפיגרה 3:1 עד הדקה ה-85. אנדרה איוו השלים צמד בדקה ה-91 והעלה את מארסיי ל-3:4 לאחר מהפך מדהים, מרקו באסה איזן כעבור דקה, אבל איוו היה חתום על השער הדרמטי בדקה ה-95 שהעניק למארסיי את הזכייה בתואר.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully