וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ת"א הוגרלה נגד אנקרה, בני הרצליה-סוצ'ובה

תפתחנה את הופעותיהן בסיבוב השלישי בצ'אלנג'קאפ. דרבי ישראלי בנשים בין בנות הרצליה ומכבי ארזים רמת גן

מכבי תל אביב בכדוריד הוגרלה היום (שלישי) מול קבוצת בי.בי. אנקרה הטורקית במסגרת הסיבוב השלישי של הצ'אלנג'קאפ האירופי. הקבוצה הטורקית, שמשתתפת בשנים האחרונות באופן קבוע במפעל האירופי, נוצחה בעונה שעברה כבר בסיבוב השני על ידי בוראץ באניה לוקה, אבל נחשבת לקבוצה חזקה בביתה. בני הרצליה תפגוש יריבה חזקה יותר באותו שלב, סוצ'ובה, שסיימה במקום השלישי בעונה שעברה ברומניה וסיפקה שחקני חיזוק רבים לליגת העל. שתי הקבוצות תקיימנה את המפגש הראשון בחוץ והגומלין ייערך בארץ.

כדוריד הנשים זכה להגרלה מפתיעה כאשר דרבי ישראלי יפגיש בין בנות הרצליה ומכבי ארזים ר"ג בסיבוב השני של גביע האיגוד האירופי, מה שיבטיח קבוצה ישראלית בסיבוב השלישי של המפעל. כמו כן, הדבר יקל על הזזת מועד המשחקים מכיוון שאחד מהם חל במוצאי יום כיפור). הקבוצה שתעפיל לסיבוב השלישי תתמודד נגד זלאו הרומנית (המשחק הראשון בחוץ, הגומלין בישראל).

שחקני וראשי מכבי ראשון לציון, שמתכוננים לאירוח הפיינל פור של משחקי מוקדמות ליגת האלופות בתחילת חודש ספטמבר, ייפגשו ויחלקו היום כבוד אחרון אחר הצהריים בבית העלמין באשדוד, שם יובא למנוחות אביו של מאמן הקבוצה גלעד מאור.

מחרתיים תיערך במשרדי איגוד הכדוריד הגרלת המשחקים בליגת העל לעונה הקרובה. במקביל יתכנס פורום ראשי ליגת העל שכולל את ראשי הקבוצות שפועלים לשיפור ולשיווק הליגה.

כדוריד בוואלה! ספורט
אתר הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully