וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת מעוניינת בליאור ראובן ואלירן ג'ורג'

26.7.2011 / 14:16

אחד המגינים עשוי להחליף את חוטבא. המפרקים ייפגשו עם ראשי הבקרה כדי למנוע חריגה מהארכה שקיבלו להגשת תקציב

ראשי בקרת התקציבים זימנו את מפרקי הפועל פתח תקוה לפגישה דחופה שתיערך מחר (רביעי), יממה לפני המועד האחרון להעברת התקציב. כזכור, המפרקים הגישו את התקציב שלשום, אך בין הצדדים מתנהל דיון בנוגע לפערים בין התקציב הנוכחי לבין תקציב המינימום.

הסיבה לזימון היא רצון שני הצדדים להגיע לסיכום כללי לפני המועד האחרון, כדי שלא יווצר מצב בו הקבוצה תחרוג מהארכה שניתנה לה לפני כשבועיים. פתח תקוה הגישה תקציב שמבוסס על הכנסות עתידיות, כמו תשלום פיצוי מהעירייה בסך 1.8 מיליון שקל והכנסות נוספות, שמהן יש לקזז 550 אלף שקלים, בגין חובות שהצטברו מהעונה שעברה שההתאחדות מתכוונת לקזז מחשבון המועדון, ולכן ישנם פערים.

שמם של המגנים ליאור ראובן מבית"ר ירושלים ואלירן ג'ורג' ממכבי תל אביב עלו אמש כמועמדים לחיזוק הקבוצה, ולפחות אחד מהם עשוי להצטרף כמחליפו של איאד חוטבא, שהעברתו להפועל תל אביב סוכמה באופן עקרוני אתמול. שחקן אחר שצפוי לחתום הוא הבלם אסף בן מוחה, ששיחק תחת שרביטו של גילי לנדאו במכבי נתניה. נציגיו של החלוץ אלון תורג'מן שוחחו אתמול שוב עם ראשי הפועל תל אביב, שמנסים לצרפו. במועדון טוענים שאם תורג'מן יעזוב והקבוצה תישאר בליגה, לא יעזבו שחקנים נוספים. גל כהן, כזכור, מחוזר על ידי בני יהודה.

לאחר שהמפרקים אישרו לקבוצה לצאת למחנה אימון בן חמישה ימים באיטליה, במועדון חוששים שאולי כדאי לבטלו. "החום באיטליה כבד, צריך גם לתאם משחקי ידידות ולא פשוט להכין קבוצה בתקופה קצרה", הסבירו, "ולכן לא נצא בכל מחיר". פתח תקוה ניצחה אתמול את הפועל רעננה 1:4 במשחק אימון, אפרים בוגלה כבש צמד, מוחמד נאטור ודור אזולאי השלימו.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully