וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הגישה תקציב, עשויה לעבור השבוע בבקרה

24.7.2011 / 19:36

בינתיים, ההנהלה והצוות המקצועי ביקשו מהמפרק לצאת למחנה. אם יאושר, תצא בראשון לחמישה ימים בלבד באיטליה

הנהלת הפועל פתח תקוה והצוות המקצועי ביקשו מהמפרקים, עו"ד ליאור דגן ועמית פינס, אישור יציאה למחנה אימונים באיטליה שאמור להתקיים החל מיום ראשון הבא. אם המפרקים יאשרו זאת, הקבוצה תצא למחנה מקוצר בן חמישה ימים בלבד. "כרגע, שום דבר עדיין לא סגור", אמר גורם במועדון ממלאבס. "נחכה לאישור המפרקים ואז נדע אם נצא למחנה". כזכור, המחנה הקודם בסופיה בוטל בשל בעיית תקציב וחוסר ודאות בנוגע לעונה הבאה.

עוד בענייני תקציב: במהלך היום שוחחו המנכ"ל אפי צפריר והמפרקים עם אנשי בקרת התקציבים בניסיון להעביר את הקבוצה בבקרה לפני המועד האחרון, יום חמישי (28 ביולי). כזכור, לפני עשרה ימים החליטו בבקרה לאפשר לקבוצה ארכה של שבוע להגשת התקציב, כלומר עד התאריך המדובר, שאחריו שהבקרה תמליץ להוריד את הקבוצה לליגה הלאומית. הפועל פתח תקוה שוקלת לערער לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל במטרה לקבל ארכה נוספת. בינתיים, איש העסקים ציון דלל הציע להפקיד מיליון וחצי שקל בבקרה בתנאים מסוימים.

אלי מחפוד תורם, האוהדים מקווים לשינוי

בינתיים, המאמן לשעבר אלי מחפוד מנסה להיות שותף להצלתה של הפועל פתח תקוה. שחקן העבר, שנחשב לאהוד מאוד בקרב האוהדים, רכש מספר מנויי כבוד (מנוי "מייסד עמותת הפועל פתח תקוה החדשה") במטרה להציל את המועדון עימו התחרה בעונה שעברה על מקום בליגת העל.

מחיר המנוי החדש, 1,926 שקלים, נועד כדי להעשיר את קופת עמותת האוהדים החדשה, שעד היום גייסה למעלה מ-400 אלף שקלים ודורשת לקבל לידיה את ניהול המועדון בעונה הבאה. מחפוד מצטרף לרשימה ארוכה של רוכשים בהם מוטי קקון ונירה סטלמך, אלמנתו של נחום סטלמך. "אני רוצה להיות שותף להצלת הפועל פתח תקוה", אמר מחפוד. העמותה הפיצה מנוי זוגי לתא הזהב, שיעלה 10,200 שקל.

חבר מועצת עיריית פתח תקוה, עו"ד איתי שונשיין, הגיש בסוף השבוע הצעה לאישור תמיכה חד פעמית בגובה שני מיליון שקל לטובת הפועל פתח תקוה. העניין אמור לעלות בישיבת מועצת העיר הקרובה. בנוסף, שונשיין ביקש לשחרר את כספי התמיכות להם הייתה זכאית הקבוצה בעונה שעברה. בסך הכל, על פי הערכות של המועדון, העירייה אמורה להעביר 1.8 מיליון שקל עבור העונה שעברה והעונה הנוכחית. ההצעה עלתה כחלק מהניסיון של עמותת האוהדים לרכוש את הקבוצה מידי המפרקים.

עדכון ראשון 15:20 24/7

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully