וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תקבל ארכה של שבוע להגשת התקציב

13.7.2011 / 12:48

הבקרה תאפשר את הגשת התקציב עד ה-28 ליולי. לנדאו על ביטול המחנה: "אין טעם לצאת ללא רשימת סגל מגובשת"

הפועל פתח תקוה תקבל ארכה של שבוע להגשת התקציב לעונת המשחקים הקרובה, זאת במידה ולא תעמוד בדרישת הבקרה התקציבית להגיש אליה את התקציב עד ה-21 ליולי. אם פתח תקוה לא תגיש את התקציב בזמן, תתכנס הרשות ותוציא לה מכתב התראה, לפיו עליה להגיש תקציב תוך שבוע ימים אחרת תרד ליגה. פתח תקוה צריכה לגייס כ-5.5 מיליון שקל, מתוך הנחה ששאר התקציב בנוי על הכנסות מגופים שונים (שישה מיליון שקל) ואינו תלוי בנושים כתוצאה מהליך הפירוק. ללא קשר, פתח תקוה תצטרך להגיש עד ה-10 באוגוסט בקשה להעברת הזכויות מרונן אלעד לאחד מחברי העמותה או לאדם אחר, אחרת היא עשויה לרדת ליגה ללא קשר לנושא העברת התקציב. כזכור, במסגרת פרשת העברת הזכויות התברר כי גל חצור ותומר סיני לא העבירו את זכויות הבעלים אליהם, מה שגרם להעמדת הקבוצה לדין ולערעור בבית הדין העליון, שנדחה על הסף.

כזכור, אתמול (שלישי) החליטה הקבוצה לבטל את היציאה למחנה האימונים בסופיה בשבוע הבא בגלל קשיים כלכליים. המנכ"ל אפי צפריר והמאמן גילי לנדאו מחפשים פתרונות אחרים, ביניהם יציאה למחנה אימונים בשלב מאוחר יותר באיטליה. פתח תקוה אמורה לקיים את משחקה הרשמי הראשון ב-30 ביולי, במסגרת גביע הטוטו, אבל עוד קודם היא תצטרך להגיש את התקציב. אם הקבוצה תצא למחנה באיטליה בתאריך הזה, היא תבקש ממכבי נתניה להקדים את המשחק מולה בגביע ביום אחד, לשישי.

"החלטתי שאין טעם לצאת למחנה בסופיה אם אין רשימת סגל מגובשת", הגיב הבוקר לנדאו על הידיעה שפורסמה אתמול. "צריך לארגן גם את נושא הגעת הזרים וזה לוקח זמן". בימים הקרובים ייפגש לנדאו עם המפרק כדי להחליט על רשימת הסגל, מתוך הנחה שמיעוט מתוך הסגל הקיים לא יוכל לצאת מטעמים כלכליים. במועדון, אגב, שומרים על אופטימיות וטוענים: "חסרים לנו שני מיליון שקל להעמיד תקציב", מתוך הנחה שהמשאים ומתנים שמתנהלים בימים האחרונים בכדי לגייס אנשי עסקים נוספים, יצליחו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני כחודשיים, פתח תקוה החליטה להיכנס להליך הפירוק מתוך הנחה שהדבר יוכל לעזור לגייס תקציב מאנשי עסקים ללא לחץ מצד הנושים.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully