וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו מנזס: "נחזור להציג כדורגל כמו שכולם רוצים לראות"

מאמן נבחרת ברזיל דיבר גם על הסיבה מדוע קאקה אינו בסגל הסלסאו: "אנחנו מחפשים שחקנים שאפשר לסמוך עליהם"

מאמן נבחרת ברזיל, מאנו מנזס, הסביר במסיבת עיתונאים מדוע הוא השאיר את קאקה מחוץ לסגל הסלסאו למשחק הידידות נגד נבחרת גרמניה בחודש הבא. "אנחנו נמצאים בשלב בו אנחנו מחפשים שחקנים שאפשר לסמוך עליהם, בשלב הנוכחי בו הנבחרת עוברת שינויים רבים. הכל קשור לכושר בו הוא נמצא וליכולת שלו במשחקים", אמר המאמן.

מנזס דיבר על חוזקו של הסגל הנוכחי, אליו זימן בין היתר את דדה, ראלף, לואיז גוסטבו, רנאטו אוגוסטו, פרננדיניו וג'ואנס: "הייתי תמיד כן מאוד ופתוח בקשר לעתיד. אין לי שום סיבה לקרוא לקאקה על מנת לבחון אותו שוב. אני חושב שיש תלכיד טוב שירכיב קבוצה חזקה, ויחד עם זה יש לנו גם תמיכה משחקנים שלא זימנתי, במידה שנצטרך".

את הקופה אמריקה שהסתיימה ביום ראשון, גמרה ברזיל מוקדם מהצפוי כבר ברבע הגמר אחרי הפסד בפנדלים לפרגוואי. יתרה מכך, מנזס ספג ביקורת לא רק על התוצאות, אלא גם על הסגנון הברזילאי במהלך הטורניר, כשמבקרים רבים טוענים שסגנון המשחק של הסלסאו אינו קשר למסורת הז'וגו בוניטו (המשחק היפה) של המדינה הדרום אמריקאית.

המאמן השיב גם על כך ואמר: "כשאתה לא משיג את התוצאה הרצויה, כולם מפילים את האחריות על המאמן, והדרך היחידה לעצור את זה היא על ידי ניצחון במשחקים. אני אדאג שהנבחרת תהיה יציבה יותר, וגם שנחזור לדרך המסורתית בה היא משחקת - לקחת סיכונים ולהציג כדורגל כמו שכולם רוצים לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully