וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר צ'ך: "וילאש בואש התאים את עצמו לתפקיד המאמן"

שוער צ'לסי מרוצה מהשתלבותו של הפורטוגלי, אך הודה: "מוריניו הציב כאן סטנדרטים גבוהים", והוסיף: "טורס עוד יבקיע הרבה"

צ'לסי המשיכה הלילה (בין שני לשלישי) במסעה במזרח הרחוק כשנחתה בהונג קונג, שם תפגוש מחר את קיצ'ה המקומית, אחרי שטיילה במשחקי הראווה שלה בתאילנד ובמלזיה.

פטר צ'ך, שיחל את עונתו השמינית במועדון, התייחס לשינויים שהנחיל המאמן החדש אנדרה וילאש בואש מאז הגעתו ואמר: "יש לו את הרעיונות שלו לגבי איך אנחנו צריכים לשחק. תמיד הייתה לנו הגנה חזקה והוא עובד איתנו על שיפור נוסף בתחום הזה, ועובדה שעדיין לא ספגנו במשחקי ההכנה".

על הקדנציה הקודמת של הפורטוגלי הצעיר בצ'לסי, כאחד מעוזריו של ז'וזה מוריניו, אמר צ'ך: "המועדון השתנה מאז, וגם אנדרה השתנה. אני חושב שהוא התאים את עצמו היטב לתפקיד המאמן הראשי ואני מקווה שהוא יצליח להתמיד בכך".

כמובן שמוריניו הציב סטנדרטים גבוהים להצלחה בתקופתו", המשיך השוער הצ'כי. "זה נכון שהפילוסופיה של המועדון היא להחליף מאמן כשהקבוצה לא מתקדמת. שבעה מאמנים עברו כאן בתקופתי, ופרט לז'וזה אף אחד לא החזיק זמן רב, אבל אני מקווה שאנדרה יוכל להישאר כאן הרבה שנים".

כשנשאל לגבי יכולתו המאכזבת של החלוץ הספרדי פרננדו טורס מאז הגעתו מליברפול וההשוואות הלא מחמיאות שהוא כבר סוחט לקדנציה הכושלת של אנדריי שבצ'נקו בסטמפורד ברידג', אמר צ'ך: "אין מקום להשוואה ביניהם. טורס עוד יבקיע שערים רבים עבורנו והוא יהיה בסדר. עם אנדריי החיבור לא עבד מהרגע הראשון, אבל עם טורס רואים שהוא משקיע ומשתפר ללא הרף, זה רק עניין של זמן".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully