וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאור פישר סיכם בבילבאו

סנטר מכבי ת"א לשעבר צפוי להצטרף לנציגה החדשה ביורוליג. באזילה חתם בקאנטו, פרימוז ברזץ' בקובאן, היירסטון במילאנו

לאחר שהשלימה היסטוריה עם העפלה ראשונה בתולדותיה למפעל היורוליג, ממשיכה בילבאו לבנות את הסגל לקראת עונת 2011/12. הערב (שני) מפרסמת התקשורת הספרדית כי אחד משחקני הרכש הבולטים שצפוי להגיע למחתרת הבאסקית בקיץ הקרוב הוא לא אחר משחקן מכבי תל אביב לשעבר, דיאור פישר.

הסנטר האמריקאי (29, 2.11 מ') בילה את העונה החולפת בריאל מדריד אך לא הרשים במיוחד והעמיד ממוצעים של 6.2 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק ב-20 דקות למשחק בליגה הספרדית. אם הסיכום בקבוצתו של המאמן היווני פוציס קציקאריס יבשיל לכדי חתימה, יהיה פישר הרכש החמישי של בילבאו הקיץ, ויילך בעקבות רוג'ר גרימאו וראול לופז.

עוד החתמות

*החתמה מעניינת נוספת של קבוצה שתערוך בעונה הקרובה את עונת הבכורה שלה במפעל מגיעה מאיטליה, כאשר ג'יאנלוקה באזילה הוותיק הצטרף לקאנטו. הקלעי המדופלם (36, 1.92 מ'), מלך השלשות של היורוליג בעשור החולף, בילה את שש השנים האחרונות בברצלונה אך ישב בצד למשך מרבית העונה שעברה בשל פציעה.

* לוקומוטיב קובאן חיזקה את הקו הקדמי שלה כאשר צירפה את סנטר נבחרת סלובניה, פרימוז ברזץ' (31, 2.16 מ'), שסיים את העונה שעברה עם ממוצעים מרשימים של 20.8 נקודות ו-9.7 ריבאונדים עבור סמארה הרוסית במסגרת היורוקאפ.

* עוד בליגה הרוסית: סמארה הודיעה על החתמתו של ג'ו אלכסנדר (25, 2.03 מ'), שנבחר שמיני בדראפט 2008 אך לא הצליח לקיים את הפוטנציאל שלו ב-NBA ובעונה שעברה שיחק בליגת ה-NBDL.

* זה היה בגדר שמועות, והערב זה רשמי: ארמני מילאנו החתימה את מאליק היירסטון (24, 1.98 מ'), גארד/פורוורד סיינה אשתקד. יריבת מכבי תל אביב ביורוליג ממשיכה להתחזק, לאחר שהחתימה מוקדם יותר הקיץ את אנטוניס פוציס ויואניס בורוסיס.

* דיז'ון תומפסון שהיה מועמד להפועל ירושלים חתם בוילרבאן. בעונה שעברה העמיד הפורוורד המגוון (28, 2.01 מ') ממוצעים של 8.5 נקודות ו-7.5 עבור ספרטק סנט פטרסבורג ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully