וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מאזן גנאים יעביר כ-1.2 מיליון שקל

ראש העיריה יסייע לקבוצה בצעד נוסף לקראת העברת התקציב בבקרה. פסיקת הבורר בעניינו של חיים בנון: ב-25 לאוגוסט

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים אמור להעביר כ-1.2 מיליון שקל למס הכנסה על מנת להסיר את העיקול שהוטל לפני מספר שבועות על קבוצת בני סכנין. יש לציין כי עד שהעניין לא ייפתר, הקבוצה לא תוכל להעביר את תקציבה בבקרה התקציבית והאיום על הורדת המועדון ליגה יתממש. לאחר מאמצים רבים על ידי גנאים גויס הכסף ואמור לעבור מחר (שלישי) למס הכנסה.

בנוסף, ראש העיר אמור להיפגש עם נציגי סלקום על מנת לסגור עימם שוב את אימוץ הקבוצה, ואם זה יקרה יתקיים התנאי השני להעברת התקציב על ידי הבקרה התקציבית. התנאי השלישי הוא להביא ספוסנרים נוספים שיתרמו לקבוצה סכומי כסף נמוכים וכך יעבור תקציב הקבוצה לעונה הבאה. בסכנין אופטימיים מאוד לגבי הנושא, ובהנהלה ציינו העזרה הגדולה שהעניק נשיא הדירקטוריון בעונה שעברה אחמד אלעמר.

קשר הקבוצה חיים בנון אמור לקבל את פסיקת הבורר ב-25 לאוגוסוט. כזכור, בנון הגיש תביעת בוררות נגד סכנין על סך כמיליון וחצי שקל ובחודש הבא אמור לקבל את פסיקת הבורר לאחר שבקבוצה הציעו לשחקן לחזור, אולם בנון, שמחלים מניתוח בגבו ויחזור לאימונים רק בספטמבר, לא מעוניין בכך.

סכנין זכתה הערב בטורניר "פומה" אותו ארגנה לאחר שניצחה את אולימפיק טטון. קוסטדין אזורוב זכה בתואר השחקן המצטיין בטורניר. הקבוצה תחזור ממחנה האימונים ביום חמישי ועד אז אמור להחליט המאמן שלומי דורה האם להזמין את אחד הנבחנים הזרים שהתאמנו עם הקבוצה.

בני סכנין בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully