וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חאמד גנאים סיכם לארבע שנים

אחרי חלאיילה, עוד שחקן בית סוגר על חוזה ארוך טווח. הבלם הקונגולזי פיטר אמבמבה סיכם לעונה. בנון תובע את המועדון

בני סכנין ממשיכה במלאכת הארכת החוזים לשחקני הבית. לאחר שבמועדון סגרו את תנאיו של חאלד חלאיילה לארבע שנים, הערב (רביעי) נסגרו תנאיו של חאמד גנאים, גם כן לארבע שנים. בימים הקרובים אמורה הנהלת הקבוצה לשבת גם עם הבלם עלא אבו סאלח, וגם לו יוצע חוזה ארוך טווח.

חלאיילה וגנאים הצטרפו לשוער הצעיר מוחמד קנדיל, שהאריך את חוזהו בשלוש שנים ולמהראן ראדי מהפועל עכו ואיימן חטיב ממכבי אום אל פאחם, שחתמו בקבוצה, כאשר הקשר הצעיר מוחמד אבו ריא חזר מהשאלה מג'ת וחתם לארבע שנים. אריק גאוו ותאיה באבלולה צפויים גם הם לחזק את הסגל של שלומי דורה, אותו עזבו יא יא פטי, מהראן אבו ריא, עובדה זבידאת ושני הזרים אתנאס בורנוסוזוב ודנאיל מיטב.

ויש גם שחקני חיזוק. הקונגולזי פיטר אמבמבה, ששיחק בעונה שעברה באקדמיק סופיה הבולגרית, סיכם לעונה אחת בסכנין. אמבמבה (23) רשם 26 משחקים ושער אחד במדי הקבוצה הבולגרית אשתקד, לפני ששוחרר מהקבוצה והפך לשחקן חופשי. לפני כן שיחק בלומל ומכלן הבלגיות ובסיבאספור ובוקאספור הטורקיות. אפשר להגיד שהבלם הוא דמוי יאי יא פטי, גבוה וחזק (1.88 מטרים, 86 ק"ג) ונראה כי הוא יהיה לזר הראשון שסכנין תחתים העונה.

חיים בנון הגיש תביעה למוסד לבוררות כנגד בני סכנין על סכום של כמיליון וחצי שקל בגין שכר שלא שולם ובגין הפרת הסכם. כזכור, בנון נפצע בגבו במהלך העונה החולפת ועבר ניתוח לפריצת דיסק ומאז ינואר לא שב לאימונים. במהלך אותם חודשים סכנין לא שילמה את שכרו, לטענתו, ואף לא עזרה בהליך השיקום שמומן על ידי קופת החולים של השחקן. ביום שני אמורה ההתאחדות לכדורגל לקבוע מתי והיכן תתקיים הבוררות ותחת איזה בורר, לאחר שלא הייתה הסכמה בין עורך דינו של השחקן שי אליאס לקבוצה על זהות הבורר.

עו"ד שי אליאס: "במסגרת כתב התביעה שהגיש מרשי, ניתן כי הקבוצה הפרה את ההסכם הפרה יסודית ולא שילמה למרשי את שכר העבודה באופן מלא ואף לא עמדה בהסכמים נוספים על פי החוזה. פנינו לסכנין מספר פעמים בכדי שהיא תשלם את חוזהו של מרשי ולא קיבלנו תשובה מהקבוצה עד היום ולכן לא נותרה לנו ברירה אלא לתבוע אותם במוסד לבוררות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully