וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חיים בנון מאיים לתבוע את הקבוצה

הקבוצה לא משלמת לקשר הפצוע כבר מספר חודשים, למרות שיש לו חוזה. היו"ר חלאיילה: "מבחינתנו הוא פרש". גאוו סיכם

כל החדשות והדיווחים על בני סכנין

בני סכנין לא משלמת משכורת כבר מספר חודשים לקשר הפצוע חיים בנון, ואף ביקשה ממנו למצוא קבוצה אחרת לעונה הבאה למרות שהוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים בקבוצה. כזכור, בינואר האחרון בנון עבר ניתוח בגבו לאחר פריצת דיסק ומאז נעדר מהמגרשים ועבר שיקום. במהלך כל החודשים הללו לקשר הובטח כי משכרותו תושלם יחד עם כל שחקני הקבוצה שגם להם הגיעו המשכורות באיחור, אך בניגוד לשאר השחקנים בנון לא ראה כסף מהמועדון.

במהלך העונה וגם לאחר סיומה, בנון דיבר מספר פעמים עם היו"ר שאהר חלייאלה בכדי שזה ידאג למשכורות שלא קיבל, אולם חלאיילה ניסה להתחמק מהחובות לשחקן וביקש ממנו לחפש קבוצה אחרת שתקלוט אותו בעונה הבאה. כרגע, בנון שהחלים מהפציעה מחכה לתשובה האם להגיע לאימוני פתיחת העונה או שמא לפנות להליכים משפטיים כנגד הקבוצה.

חשוב לציין, כי גם הניתוח והשיקום היו על חשבון קופת חולים ולא על חשבון הקבוצה, ובמהלך החודשים האחרונים בנון שלח התראות לסכנין על ידי עורך דינו בכדי שהקבוצה תעביר לו את הכספים אשר היא חייבת לו.

תגובת יו"ר סכנין שאהר חלאיילה: "ממה שידוע לי, בנון תבע את הביטוח הלאומי ופרש מכדורגל. הוא כבר תשעה חודשים לא מתאמן ולא דיבר איתי פעם אחת. אם הוא יכול לחזור לאימונים אז מוזמן להגיע לאימוני הפתיחה".

אריק גאוו, חלוצה של הפועל אשקלון בעונה החולפת, סיכם בבני סכנין לעונה הבאה ואמור לנחות בארץ בימים הקרובים. גאוו אמור להיות הזר הראשון שהקבוצה תחתים העונה והוא יחבור לקוסטדין אזורוב בהתקפה. החלוץ הגנאי אמור להוסיף מחץ להתקפת סכנין שהייתה מהחלשות בליגה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully