וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: "לא ניצחתי הרבה העונה, רוצה להתחיל השבוע"

הטניסאית הישראלית מתכוננת לטורניר סיטי אופן: "אני משחקת טוב ומחכה בקוצר רוח לעונת המשטחים הקשים בארצות הברית"

אחרי כמה חודשים מאכזבים מאוד מבחינתה, שחר פאר תנסה לחזור לעצמה בטורניר סיטי אופן בקולג' פארק, מרילנד (סך פרסים: 220 אלף דולר). הישראלית, שהודחה מווימבלדון כבר בסיבוב הראשון, חוזרת לסבב ותקווה להגיע רחוק בטורניר החדש, בו זכתה להיות מדורגת ראשונה, ותפגוש בסיבוב הראשון את ריוקו פודה היפנית (302 בעולם). הערב (שני) העניקה פאר ראיון, בו דיברה על הטורניר ועל הציפיות שלה מעצמה.

"לא ניצחתי ביותר מדי משחקים לאחרונה, אז אני מתרגשת מאוד כי אני רוצה להתחיל לעשות את זה השבוע", אמרה פאר, "אני משחקת טוב וממש מצפה כבר לעונת המשטחים הקשים בארצות הברית". על היריבות שמחכות לה בטורניר: "יש כל כך הרבה שחקניות טובות בטורניר, אני לא יכולה להצביע על אחת מהן באופן ספציפי. אני מכירה את כולן והן כולן טובות. אני רק רוצה לשמור על ריכוז גבוה לקראת המשחק הראשון שלי בטורניר".

פאר התייחסה גם לכך שהטורניר ישוחק בפעם הראשונה: "אני לא יכולה לחשוב על חסרונות, אפשר רק לקוות שהטורניר יהיה מנוהל בצורה טובה. יכול להיות קשה להרים טורניר חדש מכלום, בעיקר בימים הראשונים. העובדה שזה טורניר חדש יכול גם לפגוע בקהל, כשלא כולם יידעו מתי ואיפה המשחקים. אבל אני מקווה שכולם יבואו לצפות במשחקים. יש כאן הרבה שחקניות טובות".

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully