וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה על שלושת המועמדים לשחקן השנה

חיפשתם הפתעות? ממש לא. ליאונל מסי, צ'אבי וכריסטיאנו רונאלדו יתמודדו על הפרס. אנדרס אינייסטה הגיע למקום ה-4

אופ"א הודיעה הערב (שני) על רשימת המועמדים לשחקן השנה באירופה. הרשימה האקסקלוסיבית כוללת 10 שחקנים, מתוכם רק שלושה שיתחרו על התואר היוקרתי, עליו תכריז אופ"א בהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות ב-25 באוגוסט במונאקו.

אם חיכיתם להפתעות, תחפשו אותן במקום אחר, מפני ששלושת השחקנים שמועמדים לפרס הם ליאונל מסי וצ'אבי מברצלונה וכריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד. כזכור, מסי וצ'אבי הובילו את בארסה לזכייה באליפות ספרד וליגת האלופות כשהראשון מפציץ 53 שערים ב-55 הופעות, כולל 31 בליגה הספרדית. רונאלדו כבש 40 שערים בליגה הספרדית.

הבחירה נעשתה על ידי 53 עיתונאי ספורט, שמייצגים את כל המדינות החברות בארגון האירופי. הדירוג יתבצע באופן ישיר במהלך ההגרלה, כשכבר היום נחשפה הרשימה של שבעת השחקנים שנכנסו רק לעשירייה הראשונה, אבל לא יתמודדו בשלב הסופי. להלן הדירוג לפי המקומות מ-4-10: אנדרס אינייסטה (ברצלונה), רדאמל פלקאו (פורטו), ווין רוני (מנצ'סטר יונייטד), נמניה וידיץ' (מנצ'סטר יונייטד), זלאטן איברהימוביץ' (מילאן), ג'רארד פיקה (ברצלונה), מנואל נוייר (שאלקה, עבר מאז לבאיירן מינכן). חשוב לציין שמדובר בפרס חדש, שיחליף את תואר כדורגלן השנה של אופ"א בליגת האלופות.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully