וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אם נשחק בשכל, נעשה תוצאה טובה"

25.7.2011 / 18:17

אבוקסיס מתכונן למשחק של הזהובים מול הלסינגבורג: "נצטרך לתת פייט" (ג', ספ' 2, 18:50). עמרי רון סיכם עקרונית לשנתיים

אימג'בנק GettyImages

בני יהודה השלימה הערב (שני) את הכנותיה לקראת המשחק מול הלסינגבורג, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (18:50, שידור ישיר בספורט 2). הזהובים, שעברו בסיבוב הקודם את סנט ג'וליה מאנדורה, יודעים שהפעם מחכה להם משוכה גבוהה בהרבה בדמות מוליכת הליגה השבדית. אוהדי הזהובים יכולים לשאוב עידוד מהחדשות על הרכש הראשון שצפויה הקבוצה לעשות. עמרי רון, שהתאמן עם הזהובים בשבועות האחרונים, סיכם את תנאיו לשנתיים וצפוי לחתום בקרוב. רון שיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא.

אדרי: "להלסינגבורג יש יתרון עלינו"

על פי האימון המסכם, נראה כי המאמן יוסי אבוקסיס יפתח עם אותו הרכב שפתח בניצחון 0:2 נגד סנט ג'וליה מאנדורה, אולם צפוי שינוי טקטי במערך עצמו. נראה כי המאמן יעבור למערך הגנתי יותר, כאשר עוז ראלי יתופקד הפעם כקשר אחורי לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס במרכז המגרש, ננאד מרינקוביץ' שפתח כחלוץ יתופקד הפעם בכנף הימנית ויצטרך לפקוח עין על שחקני האגף השמאלי של השבדים. אחרי האימון צפו השחקנים בתקציר ערוך ממשחק הליגה מיום שבת בו נפרדה הלסינגבורג ב-2:2 ממאלמו, במשחק בו נכחו המאמן אבוקסיס והמנכ"ל משה דמאיו.

בני יהודה ערכה הערב מסיבת עיתונאים, אליה הגיעו המאמן יוסי אבוקסיס והקפטן כפיר אדרי. אבוקסיס אמר: "אני לא מתייחס למזג האוויר ואם זה נותן לנו יתרון כל שהוא. אני לא לוקח את הדברים הללו בחשבון. אנחנו מאמינים שאפשר לעבור את הלסינגבורג, על אף שזו יריבה חזקה מאוד, שנמצאת כבר במחזור ה-18 ומובילה את הליגה השבדית. ראיתי אותה משחקת ורואים שהיא במקום הראשון. היא משחקת בקצב גבוה מאוד, אבל אני מקווה שנוכל לעשות תוצאה טובה".

אבוקסיס נשאל האם מצא נקודות תורפה בהלסינגבורג ואמר: "חוץ מברצלונה, לכל קבוצה יש נקודות תורפה. ראינו את זה וננסה לנצל את זה. אבל יש להם גם הרבה נקודות טובות. זה משחק בית שלנו ואנחנו באים לתת פייט. אני מאמין בקבוצה וחושב שאם נשחק בשכל, נעשה תוצאה טובה. אני מצפה לראות התקדמות במשחק שלנו. אם בשני המשחקים הראשונים הצלחנו להרים טיפה את הרמה, אז אני רוצה לראות התקדמות נוספת. יש להם יתרון בכמות המשחקים מתחילת העונה".

כפיר אדרי הוסיף: "ודאי שאנחנו מאמינים, אבל נצטרך לשפר את היכולת ולעשות קפיצת מדרגה. מגיעה מולנו קבוצה שיש לה יתרון מסוים כי היא אחרי 18 משחקים, אבל המשחק בבית שלנו ונבוא בשיא הריכוז כדי להשיג תוצאה טובה".

הרכב משוער בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דן מורי, כפיר אדרי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקיביצ'יוס, פדרו גלבאן, שלו מנשה, ננאד מרינקבוץ, פיני בלילי.

קרלסון: "מצפים למשחק קשה"

הלסינגבורג השבדית נחתה מוקדם יותר בישראל לקראת המשחק מול בני יהודה. הקבוצה של קוני קלרסון, שלא השתתפה בסיבוב הקודם בשל הדירוג שלה באופ"א, נמצאת כבר באמצע העונה בליגה המקומית שלה ומוליכה את הטבלה השבדית עם 39 נקודות לאחר 18 משחקים, ארבע יותר מאלפסבורג השנייה.

מאמן הקבוצה קוני קרלסון אמר במסיבת העיתונאים: "מאוד נחמד כאן. אנחנו מצפים למשחק קשה, כמובן. אנחנו חושבים שבני יהודה קבוצה טובה. הסקאוט שלנו, שראה אותם, אמר שזו קבוצה כמו חמש הטובות בשבדיה. שיחקנו משחקים רבים העונה עם אותו סגל ואתם שחקנים, אז זה יתרון בשבילנו. זה יהיה משחק שונה מאיך שאנחנו משחקים בשבדיה מפני שחם כאן והלחות שונה מאשר בשבדיה, אז נהיה חייבים לשחק שונה".

שוער הקבוצה פר הנסון הוסיף: "אני רוצה לראות את הקבוצה שלנו משחקת על הצד הטוב ביותר. אנחנו משחקים כאן בישראל וחם פה מאוד. המשחק יהיה שונה מבשבדיה. אני מקווה שנשיג תוצאה טובה. אני חושב שעדיף לשחק בחוץ קודם".

הרכב משוער הלסינגבורג: פר הנסון, כריסטופר אנדרסון, מרכוס הולגרסון, פטר לארסון, אריק אדמן, ראשיד בואוזאן, ארדיאן גאשי, מאי מלאנגו, אריק סונדין, רסמוס יונסון, אלכסנדר גרנדט.

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגה אירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully