וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תפתח את אימוניה, דייויד בלו ייעדר

25.7.2011 / 17:32

שחקניו של שיבק יחלו בהכנות ליורובאסקט ללא המתאזרח, שיגיע רק בתחילת אוגוסט. גם רות'בארט עשוי להחמיץ את האימון

נבחרת ישראל בכדורסל תחל מחר (שלישי) באופן רשמי באימוניה לקראת אליפות אירופה, שתצא לדרך ב-31 באוגוסט בליטא. שחקני הנבחרת כבר ערכו השבוע שני אימוני כושר בחוף הים, אך מחר יחלו אימוני הכדורסל באולם זיסמן ברמת גן. קודם לכן יקיים איגוד הכדורסל מסיבת עיתונאים בכפר המכביה בהשתתפות יו"ר האיגוד שי שני, הצוות המקצועי של הנבחרת והקפטן טל בורשטיין.

מי שבינתיים ייעדר מאימוני הנבחרת הוא המתאזרח דייויד בלו, שקיבל אישור להגיע לאימוני הנבחרת רק לאחר הטורניר שתערוך הנבחרת בקפריסין בתחילת אוגוסט. גם רוברט רות'בארט עשוי לפספס את אימון הפתיחה הרשמי כיוון שהוא סובל מחתך עמוק בכף רגלו, מה שמנע ממנו לערוך את אימוני הכושר בים.

ישראל, שכזכור תשחק באליפות אירופה בבית אחד עם נבחרות גרמניה, איטליה, לטביה, צרפת וסרביה, תצא כבר בשבוע הבא לטורניר הכנה בקפריסין עם נבחרות יוון, פולין ובולגריה. לאחר מכן תצא לטורניר בהולנד שם תפגוש את מכללת וילאנובה ונבחרות גיאורגיה והולנד, תמשיך למשחק הכנה נוסף בגיאורגיה, ותחתום את טורנירי ההכנה בטורניר ביד אליהו עם נבחרת פולין ורוסיה. ישראל תצא לשאוליי, שם תשחק את הסיבוב הראשון באליפות אירופה, ב-29 לאוגוסט.

כזכור, סגל הנבחרת הוא: יובל נעימי, גל מקל, יוגב אוחיון, אפיק ניסים, מורן רוט, טל בורשטיין, יותם הלפרין, רביב לימונד, עומרי כספי, גיא פניני, ליאור אליהו, אורי קוקיה, אלישי כדיר, דיוויד בלו, יניב גרין, ניר כהן ורוברט רות'בארט.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully