וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קאקה וריאל מדריד מאבדים את הסבלנות שלהם"

בספרד טוענים שריאל לא מרוצה מהכושר של קאקה ושהברזילאי לא מרוצה ממעמדו בקבוצה. צ'לסי ומילאן יקפצו על המציאה?

"אס" הספרדי מדווח הבוקר (שני) כי ריאל מדריד וקאקה מאבדים את סבלנותם אחד כלפי השני. זה לא סוד שהכוכב הברזילאי לא הצליח להצדיק את המוניטין שלו בברנבאו, ולמרות הצהרות אופטימיות בימים האחרונים - בספרד מדווחים כי הקשר לא מרוצה ממעמדו, ושבקבוצה לא מרוצים מיכולתו.

"אס" מדווח כי אחרי שהקשר פתח בצורה מעודדת את המסע של ריאל מדריד בארצות הברית, בשני המשחקים האחרונים הוא כבר איכזב. במשחק מול צ'יבאס הוא פתח והוחלף עם פתיחת המחצית, במשחק האחרון נגד פילדלפיה הוא רק עלה מהספסל בדקה ה-46, ובאופן כללי הוא לא עומד בציפיות משחקן שמרוויח 9 מיליון יורו לעונה ועלה למועדון כ-60 מיליון יורו.

המאמן ז'וזה מוריניו לא בטוח שיש לקאקה מקום בהרכב של הקבוצה, ועל פי הדיווחים, ריאל עשויה לאפשר למילאן ולצ'לסי להיכנס למשא ומתן עם השחקן אחרי שהן הביעו את התעניינותן.

כזכור, רק לפני כמה ימים קאקה סיפר שהוא מרוצה במדריד, ומוריניו הבהיר כי "קאקה היה צריך פגרה אחת רגילה של מנוחה", אחרי שתי פגרות סוערות שבהן לא יכול היה לנוח והחמיר את הפציעה שלו.

* עוד בספרד: "מארקה" מדווח כי מתגבר הקצב של המשא ומתן בין ארסנל לברצלונה על ססק פברגאס. הסכום האחרון שבארסה הציעה לתותחנים הוא 36 מיליון יורו, ופפ גווארדיולה מלא ביטחון שהקשר יצטרף לבלאוגרנה למסע לארה"ב.

קסיאס אופטימי: "בונים במדריד קבוצה צעירה עם עתיד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully