וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: באלוטלי השתעשע, מאנצ'יני השתגע

חלוץ מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי הכעיס את מאמנו מאנצ'יני, כשבעט בשחצנות מקוממת עם העקב מתוך הרחבה. צפו בשטות

«iframe width="440" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/vemuQqmnf3c" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

כנראה שכמו אנשים אחרים, חלקם אפילו מהכדורגל הישראלי, מריו באלוטלי פשוט לא יכול שלא להיות ילד רע. שחקנה האיטלקי של מנצ'סטר סיטי שוב בחר הלילה (בין ראשון לשני) לשחק באש ונענש על כך. הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני פגשה את קבוצת לוס אנג'לס גלאקסי במסגרת משחקי הראווה וההכנה לקראת פתיחת העונה, במשחק בו נפרדו הקבוצות בתיקו 1:1.

באלוטלי דווקא פתח טוב את המשחק והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1 אחרי שכבש שער בפנדל בדקה ה-20, אלא שדקות ספורות אחר כך החליט החלוץ להשתעשע ברחבה ולבעוט בצורה רשלנית עם העקב במקום עם כל הלב או למסור לאדין דזקו החופשי.

השטות התורנית של באלו הייתה כבר יותר מדי עבור מאמנו האיטלקי, שכעס מאוד ושלח אותו החוצה בדקה ה-30 כשהחליפו על ידי ג'יימס מילנר בגין אותו זלזול מופגן והרבה טיפשות. גם כשירד מכר הדשא המשיך באלוטלי להתעמת ולהחליף דברים עם מאנצ'יני ליד הקווים.

במחצית השנייה נענשה הסיטי כשמייק מקי לאזן את התוצאה ולקבוע שוויון 1:1 בדקה ה-53 אחרי שכבש שער נהדר כשעצר כדור על חזהו ובעט פנימה. מי שעוד לקח חלק במשחק הוא דייויד בקהאם, שחקנה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד, כך שמבחינתו היה זה דרבי פרטי, אותו הוא סיים בתיקו.

"אני מקווה שהוא למד את הלקח", אמר המאמן, "בכדורגל תמיד חייבים להיות רציניים, וברגע הזה הוא לא התנהג במקצוענות. הוא חייב להבין שהוא חייב להתנהג כיאות בכל משחק, לא רק בחצי גמר או גמר. הוא יודע שהוא עשה טעות. כשיש לך הזדמנות לכבוש, תכבוש. מריו הוא בחור צעיר, אני רוצה לעזור לו".

מאנצ'יני גם התייחס לאפשרות שסיטי תצרף את סרחיו אגוארו. "אם נסגור איתו, אהיה חייב לדבר איתו קודם", אמר מאנצ'יני, "אני מעוניין לוודא שהוא אכן רוצה לשחק במנצ'סטר".

צפו בשטות של באלוטלי והכעס של מאנצ'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully