וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מסתמן שבאדיר יפתח נגד ואדוז

המאמן דרור קשטן מעדיף את הבלם הוותיק על פניו של ביוואן פרנסמן במרכז ההגנה. שבחון צפוי לפתוח על חשבונו של כהן

הפועל תל אביב החלה היום את הכנותיה לקראת המשחק ביום חמישי נגד ואדוז (ליכטנשטיין) בבלומפילד במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית.

כרגע מסתמנות שתי הפתעות בהרכב אותו יעלה המאמן דרור קשטן במשחק: וואליד באדיר, כפי שהיה במחנה האימון, יפתח לצידו של מריו פצ'אלקה במרכז ההגנה, בעוד שביוואן פרנסמן ימתין על הספסל. נראה כי קשטן מחזיק מאוד מבאדיר, וככל הנראה, לפחות לקראת פתיחת העונה, הקפטן הוותיק הוא הבלם המועדף על המאמן. בנוסף, יעדיף קשטן את יוסי שבחון על פני אלרואי כהן באגף הימני. בשמאל ישחק סלים טועמה, ואילו בחוד עומר דמארי וטוטו תמוז. יתר שחקני ההרכב יהיו אביחי ידין, שי אבוטבול, עמרי קנדה, דדי בן דיין ובשער יעמוד במשחקו הראשון בקבוצה אפולה אדל.

היום (ראשון) נערכה ישיבה מקצועית בקשר לרכש נוסף בקבוצה. האדומים עדיין מעוניינים בנוסא איגייבור, ומחר אמורים להמשיך את השיחות עם לילסטרום הנורבגית. יחד עם מועמדותו של הניגרי, עשרות קלטות נשלחו לסקאוט יעקב הלל שבימים הקרובים אמור להחליט על מועמדים מועדפים לקבוצה. בקבוצה מעוניינים לרכוש קשר 50/50 וקשר בצד ימין.

עד כה מכרה הקבוצה כ-6,200 מנויים, כאשר שערים 4-5 ו-7 נמכרו לחלוטין. עקב עבודות השיפוצים בבלומפילד, רק 900 האוהדים הראשונים שיגיעו לשער 7 ביום חמישי יורשו להיכנס, השאר יופנו ליציעים 2 ו-13. ביום שני ייצאו למכירה כרטיסים למשחק, ובדומה למחירי המנויים, מחיריהם יוקפאו.

במסגרת שיתוף פעולה קבוצת הכדורגל עם קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב, כל בעלי המנויים בכדורגל יקבלו יחד עם כרטיס המנוי מכתב משותף משני המועדונים הקורא להצטרפות לעמותת הכדורסל וטופס הרשמה לחברות בעמותה. מנכ"ל הקבוצה ניר ענבר אמר על היוזמה: "זהו צעד ראשון בדרך לשיתוף פעולה משמעותי עם קבוצת הכדורסל שהיא חלק מאיתנו ועם קהל אוהדי הקבוצה. אנחנו מאמינים בחיבור עם קהל האוהדים וחשוב לנו לפעול בשיתוף פעולה מלא עמם".

ואדוז, יריבת הפועל תל אביב ביום חמישי, פתחה את העונה שלה בליגה השוויצרית השנייה עם הפסד חוץ 4:2 לסט. גאלן. מורנו מרנדה, גיבור הניצחון של הקבוצה מליכטנשטיין על וויבודינה, כבש שוב צמד (17 ו-61) אלא שהפעם זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully