וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל מבטיחים: "נמרר את החיים של האנגלים ב-2014"

יו"ר ההתאחדות של ברזיל, ריקרדו טשיירה, זועם על ההאשמות נגדו באנגליה: "בריטים הם פיראטים, אהפוך את חייהם לגיהינום"

נשיא התאחדות הכדורגל הברזילאית, ריקרדו טשיירה, יצא בהתקפה חסרת תקדים נגד ההתאחדות האנגלית, ה-BBC וועדת החקירה של לורד טריסמן, שטענו לכאורה על שחיתות ברזילאית במסגרת הקמפיין לבחירתה של ברזיל לאירוח הגביע העולמי ב-2014. בתוכנית "פנורמה" של ה-BBC נטען כי טשיירה קיבל שוחד של 5.8 מיליון ליש"ט, והברזילאי מגיב בזעם.

"אנשי האיים (הבריטים) הם הפיראטים של העולם", אמר טשיירה, "זה הכל שטויות... הם עצבנים בגלל שהם הפסידו. טריסמן היה צריך להסביר בבית משפט איך הוא השקיע 50 מיליון דולר בקמפיין, 15 מיליון מתוכם היו בהשקעה ממשלתית. זה סכום מגוחך. אנחנו השקענו רק מיליון, וזכינו באירוח".

עוד טוען טשיירה כי ההאשמות נגדו הן קנוניה של ה-BBC והממשלה הבריטית. "ה-BBC הוא גוף ממשלתי", טוען מי שהוזכר בעבר כמועמד בכיר להתמנות כמחליפו של ספ בלאטר, "האינטרס שלהם זה לפקפק בבחירה של רוסיה למונדיאל 2018 ולערער בבחירה של ברזיל, בגלל שהם חושבים שהם יכולים להחליף אותנו ברגע האחרון. הכל מוכתב מלמעלה".

טשיירה מבטיח נקמה באנגלים. "כשהם יגיעו לברזיל, אהפוך את חייהם לגיהינום", הוא טוען, "במדינה שלי, לא תהיה לי בעיה להיות איתם נבזי וערמומי, ברמות הכי רשעות שניתן להעלות על הדעת. אמנע מהם אקרדיטציות, לא אתן להם גישה, אשנה מועדים של משחקים. ואתם יודעים מה יקרה לי? כלום. כי ב-2015 אני עף מכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully