וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: עודד שעשוע עשוי להחליף את גוני יזרעאלי

24.7.2011 / 14:39

הרכז ששיחק אשתקד בטבעון, ובו מעוניינת גם הפועל חולון, מועמד לקבוצה של ליאור ליובין, איתו שיתף פעולה ברמת גן

שוק הרכזים הישראלים בליגת העל נהנה מהתפתחויות רבות בימים האחרונים, ומי שבינתיים נשארה קצת מאחור היא סגנית האלופה, הפועל גלבוע/גליל עליון, שעד כה בעמדה זאת מחזיקה בנמרוד טישמן הצעיר ובזר צ'ייסון אלן.

בקבוצה מודעים לעובדה שגוני יזרעאלי ישחק בעונה הבאה בהפועל ירושלים ככל הנראה, ושיוגב אוחיון יגיע למכבי תל אביב, מה שמקרב דווקא את שחקנה של קרית טבעון בעונה שעברה, עודד שעשוע, שבו מעוניינת גם הפועל חולון.

שעשוע (29, 1.86), גדל במחלקת הנוער של עירוני רמת גן וגם עלה לקבוצת הבוגרים שלה, שם שיחק עם מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין. בעונת 2003/4 עזב שעשוע את רמת גן לטובת עונה אחת בגבעת שמואל, ולאחר מכן רשם עונה גם בהפועל תל אביב ועירוני אשקלון. ב-2006/7 חתם בראשון לציון, בה שיחק שלוש עונות, וב-2009/10 ירד עם עירוני נהריה ללאומית. את העונה שעברה שוב פתח בראשון לציון, אך שוחרר לטובת קרית טבעון בלאומית, בה רשם 18.3 נקודות ו-5.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

מלבד שעשוע, בגלבוע/גליל מקווים להתפתחויות חיוביות גם בגזרת מורן רוט, בו מעוניינת הקבוצה מתחילת הקיץ, אך נראה כי השחקן יעדיף להמשיך בהפועל חולון. עד כה חתומים בקבוצה מלבד הרכזים טישמן ואלן, הישראלים עידו קוז'יקרו, יאן מרטין ודגן יבזורי והזרים קורטני פלס ורומאו טראוויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully