וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מתכוונת לפתוח במו"מ עם רועי בקל

24.7.2011 / 10:17

זאת לאחר הדיון בוועדה למעמד השחקן. פרקליטו: "לא פוסלים על הסף". גורם: "מרעי יוסיף כוח". קשר נבחרת זמביה הוצע

במכבי פתח תקוה שוקלים לפתוח במשא ומתן מחודש עם הקשר רועי בקל, שהוועדה למעמד השחקן קבעה תג מחיר גבוה יחסית עבורו – 1.2 מיליון שקל. לטענת פרקליטו, עו"ד דן חי, הקבוצה הגישה הצעה מחודשת לשחקן לפני הדיון בעניינו, מה שגרם לשינוי בפסיקה הוועדה, אך במכבי פתח תקוה הכחישו את הטענות. דן חי אמר הבוקר: "אנחנו לא פוסלים על הסף אפשרות שיישאר בקבוצה, אבל צריך לבחון עוד הצעות".

פתח תקוה תנחת בישראל בלילה שבין רביעי לחמישי מהמחנה, כשהיא עדיין מחפשת בלם וקשר אחורי, ואולי גם תצרף חלוץ. אם בקל יישאר, הקבוצה לא תחפש קשר זר בתפקיד שלו. הקשר מריו צארביץ' והחלוץ ויקטור מרעי חתמו בקבוצה וקיבלו הוראה להמריא למחנה. "מרעי יוסיף לנו הרבה כוח בחלק הקדמי", אמר גורם במועדון. נסטיה צ'ה עדיין לא סיכם בקבוצה וזה יקרה רק לאחר שעמוס לוזון יאשר זאת עם הנחיתה בישראל.

הקבוצה ניהלה בימים האחרונים משא ומתן עם קשר נבחרת זמביה, פליקס קטונגו (27), שרשם 42 הופעות וחמישה שערים במדי נבחרת ארצו. במועדון טוענים שכרגע הוא אינו מועמד לחתום. הבלם מורד מגמאדוב ימשיך לתפקד כבלם כל עוד לא יוחתם שחקן אחר בעמדה הזאת. בלבול עצמו מעדיף למצוא בלם זר.



מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully