וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: פרו זכתה במקום השלישי

הפרואנים ניצחו 1:4 את ונצואלה בקרב המפתיעות, פאולו גררו כיכב עם שלושער והפך למלך שערי הטורניר עם חמישה כיבושים

שתי המפתיעות הגדולות של קופה אמריקה 2011, שהן גם מאוכזבות חצי הגמר, נפגשו הערב (שבת) באצטדיון סיודאד דה לה פלאטה למשחק על המקום השלישי. פרו הייתה זו שסיימה את הטורניר עם ניצחון מרשים 1:4 על ונצואלה, ורשמה בכך את ההופעה הכי מוצלחת שלה בקופה מאז הזכייה ב-1975. אבל זה היה קודם כל הערב של פאולו גררו, ככל הנראה מלך השערים של הטורניר.

ונצואלה, שהדהימה את דרום אמריקה עם עלייתה לראשונה בהיסטוריה לחצי הגמר, כבר עשתה את שלה בטורניר, אבל בכל זאת רצתה לחתום הופעה נהדרת עם המקום השלישי. לצערם של הווינוטינטו העייפים, הפעם פרו הייתה טובה יותר ובדקה ה-42 גם השיגה את השער המכריע, כאשר וויליאם צ'ירוקה החליף מסירות עם גררו וכבש בקלות.

המחצית השנייה נפתחה בהתעוררות מצד ונצואלה, בעיקר הודות ליכולת טובה של הכישרון העולה יוהאנדרי אורוסקו, אבל השער נפל דווקא בצד השני. צ'ירוקה החזיר לגררו בישול, והחלוץ המצוין ירה לרשת של רני וגה וחגג את השלישי שלו בטורניר. כל שנותר לוונצואלה זה לצמק משער נאה של הקפטן חואן אראנגו בדקה ה-78, אחרי כדור עומק מצוין של אורוסקו. המגן גבריאל סיצ'רו קיבל הזדמנות גדולה להשוות, אך החטיא בדקה ה-83 מול שער חשוף.

כך התאפשר לגררו להגיע לחגיגה הפרטית שלו בתוך תוספת הזמן. בדקה ה-90 כבש החלוץ במתפרצת את הרביעי שלו בטורניר והפך למלך השערים, ושתי דקות לאחר מכן השלים שלושער במהלך זהה. גררו יהיה מלך השערים של הקופה עם חמישה, אלא אם כן לואיס סוארס מאורוגוואי יכבוש צמד בגמר וישתווה אליו.

הכל ערוך ומוכן למשחק הגמר: אורוגוואי - פרגוואי

קופה אמריקה 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully