וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנחאי 2011: פתיחה מאכזבת לעמית עברי

24.7.2011 / 7:02

השחיינית הישראלית לא העפילה לחצי הגמר ב-100 פרפר. יריב איראני לא התייצב למקצה בו היה אמור לשחות לצדו של גל נבו

אליפות העולם בשחייה יצאה לדרך הבוקר (ראשון) עם משחי המוקדמות, כאשר משחי הגמר ייצאו לדרך ב-13:00 שעון ישראל (שידור ישיר בערוץ 1). שני הישראלים שקפצו למים ביום התחרויות הראשון היו עמית עברי וגל נבו.

עברי פתחה את האליפות עם המשחה החזק שלה, 100 מטרים פרפר, בו הייתה אמורה להבטיח בקלות את מקומה במשחקים האולימפיים בלונדון אם הייתה עולה לחצי הגמר ואף הרשתה לעצמה לחלום על הגמר על סמך תוצאותיה בשנה האחרונה, אבל סיימה את הבוקר עם אכזבה גדולה. עברי קבעה תוצאה חלשה של 59:56 שניות, הרחק משיאה שעומד על 58:21 שניות, סיימה במקום ה-24 במוקדמות ולא העפילה ל-16 האחרונות.

גל נבו אמור לככב בסיומה של האליפות במשחה ה-400 מעורב, וביום התחרויות הראשון הוא השתתף במשחה ה-100 חזה רק לצורך החימום. לא מדובר במשחה חזק של נבו, וזו גם הסיבה שהוא שובץ לאחד המקצים החלשים של מוקדמות ה-100 חזה, בהם סיים במקום ה-45 עם תוצאה של 1:02.32 דקות, במרחק של 16 מאיות משיאו הישראלי של דני מלניק.

לצידו של נבו היה אמור לשחות במקצה מספר 3 גם השחיין האיראני מוחמד אלירזאי, שכבר תפס בעבר כותרות בתקשורת הישראלית והעולמית כשפרש ממשחה מוקדמות ה-200 חזה שבו שחה תום בארי הישראלי במשחקים האולימפיים בבייג'ינג. גם הפעם לא התייצב אלירזאי למקצה בשל השתתפותו של היריב הישראלי.

גל נבו ועמית עברי מעלים את הרף לקראת שנחאי

באיזה מצב מגיעים מייקל פלפס וריאן לוכטה?

10 המשחים שאסרו לפספס באליפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully