וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: דני כץ אלוף ישראל באקדח חופשי

קבע 631.9 נקודות והקדים את ייבסי קוסובר, אלכס טריפולסקי ואבי חלבה. הנער צ'ורני נזר סיים ראשון בנוער בתוצאה מרשימה

הקלע דני כץ מהפועל אשקלון זכה היום (שבת) באליפות ישראל בירי באקדח חופשי לשנת 2011. האליפות התקיימה במטווח בהרצליה. 18 קלעי אקדח הגיעו לשלב האחרון של האליפות, ואחרי שלב הדירוג שמונה מהם העפילו לגמר. כץ העפיל ראשון עם 544 נקודות, אחריו בדירוג העפילו שלמה גרינבלט מבית הלוחם תל אביב עם 529 נקודות ואלכס טריפולסקי ממועדון הירי האולימפי בהרצליה עם 528 נקודות. ייבסי קוסובר מקלעי האקדח חיפה העפיל לגמר עם 527 נקודות ואבי חלבה מרעננה דורג שישי עם 525 נקודות.

בעוד שדרכו של כץ לתואר היתה סלולה, על שני המקומות הנוספים על הפודיום התפתח קרב ענקים. גרינבלט נתפס לחולשה בלתי מוסברת בגמר והשיג רק 79.1 נקודות שדרדרו אותו למקום השישי בדרוג. קוסובר לעומת זאת הציג גמר מצוין עם 94.4 נקודות שהקפיצו אותו למקום השני בדירוג. חלבה עם 88 נקודות בגמר נצמד לטריפולסקי שהשיג 85 נקודות, ושניהם דורגו במקום השלישי. כץ הסתפק רק ב-87.9 נקודות ובזכות היתרון הגדול שהיה לו מהמקודמות זה הספיק לו לשמור על המקום הראשון והתואר. אגב, מי שניצח את מקצה הגמר היה יובל קידר ממכבי רעננה שהשיג 97.3 נקודות, אבל מה שהיה בעוכריו היא העובדה שבמוקדמות קבע רק 514 נקודות ולכן התוצאה בגמר הספיקה לו רק למקום החמישי.

לצד הבוגרים קלעו היום בתחרות גם שני קלעי נוער, צ'ורני נזר מקלעי חיפה קבע תוצאה מצוינת של 524 נקודות במוקדמות ועוד 97.4 נקודות בגמר, תוצאה שהיתה מדרגת אותו שני בין הבוגרים.

  • עוד באותו נושא:
  • קליעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully