וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב כבש בתיקו של ברוז'

הקשר החטיא פנדל והבקיע את הריבאונד ב-2:2 מול רודה. ניצחונות לשכטר, חמד ואלמוג כהן, הפסדים לברדה, שהר וקינן

משחק הידידות הערב (שבת) בין קלאב ברוז', עם ליאור רפאלוב בהרכב, לרודה ההולנדית כמעט פוצץ בעקבות פריצת אוהדים למגרש בדקה ה-38, אך בסופו של דבר חודש ישירות מהמחצית השנייה והסתיים ב-2:2. את השער הראשון לזכות ברוז' כבש רפאלוב בדקה ה-69. הרכש ממכבי חיפה חטף כדור והוכשל מחוץ לרחבה, אך למרות זאת קיבל את השריקה. רפאלוב לקח אחריות והפנדל שלו נעצר אצל השוער, אבל את הריבאונד הוא המשיך פנימה.

הפנדל של רפאלוב היה אחד מתוך ארבעה שנשרקו במשחק - שניים לכל קבוצה. ביורן ולמינקס החטיא מהנקודה עבור ברוז', כאשר רוד וורמר כבש לרודה בדקה ה-34, לפני שאדיל ראמזי החמיץ עוד פנדל. רפאלוב השווה ומיד לאחר מכן נעצר בעבירה של השוער במצב של אחד על אחד, אלא שהפעם השופט לא הגיב. רודה חזרה להוליך משער של דייבי דה בול, אבל ולמינקס איזן בדקה -89.

* גנק, שביום חמישי זכתה בסופר קאפ הבלגי, הפסידה 4:1 ללברקוזן במשחק ידידות. אליניב ברדה פתח בהרכב והוחלף במחצית, כשההונגרי באלאש טות השווה עבור גנק בדקה ה-45 אחרי שער יתרון של אנדרה שרלה עבור לברקוזן בדקה ה-18. במחצית השנייה ארן דרדיוק סגר סיפור עם שלושער (63, 65 ו-89).

* מאיורקה השיגה את ניצחונה הראשון במשחקי ההכנה, כשגברה בהולנד 0:2 על הירנביין. תומר חמד פתח בהרכב והשלים 90 דקות, בעוד דודו אוואט נכנס לשער כמחליף בדקה ה-77. ג'ונתן דה גוזמן (18) ומיקאל פריירה (26) הבקיעו את השערים של מאיורקה.

* אוקזר הפסידה 2:0 לסושו במשחק על טהרת הליגה הצרפתית. מרווין מרטאן הקשית באומנות מעל שוער אוקזר בדקה ה-59, והמחליף סלואן פריבה הכפיל בחלוף שלוש דקות. בן שהר נכנס כמחליף בדקה ה-66 וסחט הצלה מטדי רישר בדקה ה-83.

* ברסט, ללא עדן בן בסט, קיימה את משחק ההכנה החמישי שלה וסיימה ב-1:1 עם מוסטאר הבוסנית. המגן הימני פול בייס כבש בדקה ה-25, אחרי כדור חופשי של ברונו גרוז'י. נולן רו, שחזר לשחק אחרי שברסט סירבה למכור אותו לשאלקה, הדביק כדור לקורה.

* לירוי צעירי פתח בהרכב מכלן ושיחק 66 דקות בניצחון הקבוצה 0:2 על אנטוורפן מהליגה השנייה בבלגיה.

איתי שכטר ואלמוג כהן במנצחים

קייזרסלאוטרן ערכה את משחק ההכנה האחרון שלה לפני שתפתח את העונה עם משחק גביע בשבוע הבא, וגברה היום 0:2 על נאנסי הצרפתית. גילי ורמוט הפצוע עדיין לא יכול לשחק, אבל איתי שכטר היה הנציג הישראלי בהרכב ורשם 74 דקות.

המצב הראשון של החלוץ הגיע בדקה ה-14, אבל דמיאן גרגוריני עצר אותו. בדקה ה-42 שחקן רכש אחר של קייזרסלאוטרן, דורז'ה קואמהה, ניצל את המהירות שלו והתכבד בשער היתרון. שתי דקות עברו והשער השני נכבש, הפעם מראשו של הבלם מרטין אמדיק, אחרי קרן של כריסטיאן טיפרט. לשכטר היו עוד שני מצבים במחצית השנייה, לפני שפינה את מקומו לטובת איליאן מיקנסקי בדקה ה-74.

* גם נירנברג סיימה משחק הכנה ביתי עם ניצחון 0:1 על ראסינג סנטאנדר הספרדית. אלמוג כהן פתח בקישור של הקבוצה מהבונדסליגה ושיחק 60 דקות, כאשר הבלגי טימי סימונס הבקיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-55.

* קרדיף נוצחה 2:1 במשחק אימון מול בורנמות מהליגה השלישית. דקל קינן שוב לא פתח בהרכב, אבל נכנס בדקה הרביעית במקומו של אנתוני ג'רארד, בן דודו של סטיבן, שנפצע בראשו. סקוט מאלון (8) וסטיב לובל (53) כבשו לבורנמות, אנתוני טיילור צימק כעבור חמש דקות.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 16:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully