וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "אני מאמין שריאל מדריד תזכה בתואר חשוב העונה"

כוכב העבר של הקבוצה מקווה לתרום מנסיונו בתפקידו החדש כמנהל, ומצפה לגדולות ממוריניו: "היה חסר לנו מאמן כמוהו"

ריאל מדריד נחתה היום (שבת) בפילדלפיה לקראת משחק ההכנה הבא שלה מול פילדלפיה יוניון (בין שבת לראשון, 4:00, 5+ לייב) הישר אל תוך גל חום ששורר בעיר אחוות האחים, ושחקניו של ז'וזה מוריניו ייאלצו לשחק מול מוליכת ה-MLS בתנאים קשים ובטמפרטורה המתקרבת ל-40 מעלות.

יממה לאחר שמוריניו מונה גם לתפקיד המנהל הספורטיבי של הקבוצה במקומו של חורחה ולדאנו, התראיין זינדין זידאן, שקודם הקיץ מתפקידו כיועץ לנשיא פלורנטינו פרז לעמדת מנהל הקבוצה הבוגרת, לתחנת הטלוויזיה של המועדון וסיפר על חוויותיו הראשונות בתפקיד.

"אני מרוצה מאוד מהתפקיד החדש", אמר זיזו. "אני עדיין לומד אותו, ומקווה לתרום עד כמה שניתן למועדון. ההרגשה היא בהחלט שונה ויש עליי יותר אחריות עכשיו. רק הזמן יגיד אם אצליח להעביר מהניסיון שלי ומההיכרות שלי עם הקבוצה והמסורת שלה לשחקנים הצעירים".

על הסמכויות הנרחבות אותן קיבל מוריניו אמר הצרפתי: "בשנים האחרונות ריאל חסרה מאמן כמו מוריניו. מישהו שמבין בכדורגל וגם נהנה מאופי חזק ויודע לאן הוא רוצה להוביל את הקבוצה. איתו נוכל לזכות שוב בתארים חשובים, שזו המטרה של כל שחקן שמגיע לריאל מדריד".

על השאיפות של הבלאנקוס העונה אמר זידאן : "נתחרה עד הסוף בכל המסגרות. יש לנו קבוצה חזקה וצעירה, והשחקנים החדשים יצטרכו ללמוד הרבה במהירות, אבל אני מאמין שנזכה במשהו כבר השנה. לא צריך להביט כל הזמן לשנה שעברה, בה היינו צריכים לזכות ביותר תארים".

כשנשאל לגבי הטענות שריאל שילמה יותר מדי עבור פאביו קואנטראו, שנרכש מבנפיקה תמורת 30 מיליון יורו, אמר זידאן: "בכל פעם שאנחנו קונים שחקן יש טענות ששילמנו מחיר מופקע. קואנטראו עוד יוכיח למה הוא שווה את הסכום ששילמנו תמורתו, הוא שחקן מצוין שיודע לעשות הרבה מאוד דברים".

לסיום התייחס זידאן לעובדה שבמאי הקרוב ימלא עשור לבעיטת הוולה המופלאה שלו בגמר ליגת האלופות מול באייר לברקוזן בגלזגו, שהביאה לריאל זכייה תשיעית במספר ואחרונה עד כה בתואר היוקרתי מכולם. "אני מקווה שנוכל לזכות בגביע העשירי של המועדון העונה", ייחל זידאן והוסיף: "ושאחד השחקנים שלנו יבקיע שער חשוב כמו שאני כבשתי, ויביא לנו את התואר".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully