וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי הודיע: אשחק ביורובאסקט

אלוף ה-NBA הטרי קיבל אישור מהרופא ויפגוש את ישראל: "רוצה לעזור לנבחרת הצעירה להצליח". גם קיימאן ישחק

בשורות מרגשות אך לא משמחות במיוחד לאריק שיבק ונבחרת ישראל: אלוף ה-NBA הטרי וכוכב דאלאס מאבריקס, דירק נוביצקי, שם היום (שישי) קץ לשמועות ולספקולציות, והודיע כי ישתתף בקיץ הקרוב באליפות אירופה לאומות, שתיפתח בליטא החל מ-31 באוגוסט. כזכור, גרמניה משחקת באותו בית עם ישראל ביורובאסקט.

נוביצקי, ה-MVP של סדרת גמר ה-NBA, הודיע: "הפגרה שלי תהיה קצרה מאוד, אבל אני רוצה לעזור לנבחרת הצעירה שלנו להשיג הצלחה ביורובאסקט. עכשיו אני רוצה רק להתרכז בלחזור לכושר טוב, ומחכה כבר לבלות זמן עם חבריי לנבחרת". גרמניה תפתח את האליפות מול ישראל כבר ב-31 באוגוסט, ותפגוש בבית גם את סרביה, איטליה, צרפת ולטביה.

נוביצקי, שעבר עונה של 94 משחקים עם המאבריקס, נפצע ושבר את האצבע במהלך סדרת הגמר, אך למרות זאת הוא החליט להמשיך לשחק והיום כאמור הודיע כי ישחק באליפות.

בשבוע האחרון עבר הפורוורד בדיקות אצל רופא בארצות הברית וזה נתן לו את האור הירוק להשתתף באליפות בקיץ.

הגרמנים קיבלו בשורה משמחת נוספת, כשהתברר שגם שחקן לוס אנג'לס קליפרס, הסנטר כריס קיימאן, ישחק ביורובאסקט. "שיחקתי ב-2008 בנבחרת וזה היה מאוד מהנה", אמר השחקן בן ה-29, "הקיץ אנחנו רוצים להשיג משהו באליפות".

מאמן הנבחרת ובאיירן מינכן דירק באוארמן, שהצהיר כמעט מדי יום בחודש האחרון כי הוא מצפה לכוכב הגדול בקיץ, נשמע נרגש במיוחד: "אלה חדשות נהדרות בשביל כולנו ובמיוחד בשבילי כמאמן", אמר באוארמן, "ההחלטה הזו מכניסה בנו ביטחון ושמחה אדירה לקראת מחנה האימונים, שמתחיל כבר מחר".

גם נשיא האיגוד הגרמני אינגו וייס נשמע מאושר: "ההחלטה של שניהם היא מצוינת לכל הכדורסל הגרמני. זה מראה כמה חשובים שני השחקנים הללו לנבחרת וגם שהיא חשובה להם. נגולה אבן מליבי, ואני חושב שמעולם לא הייתי מאושר כל כך בגלל הנבחרת. אני כבר לא יכול לחכות לאליפות אירופה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully