וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סיידו יאיא ייעדר נגד מאריבור

22.7.2011 / 12:28

הירוקים הודיעו לאופ"א שהקשר קיבל צהוב נגד בוראץ ולא ימפולסקי, עוסמאן עשוי להחליפו. דיווח: בארוסו מרומא מועמד

החיפוש של מכבי חיפה אחר קשר אחורי הגיע עד איטליה, שם מדווחים היום (שישי) כי הירוקים מעוניינים באחמד בארוסו הגנאי, ששיחק בעונה שעברה בליבורנו ומשתייך לרומא. על פי הדיווח, הירוקים הגישו הצעה ראשונית בסך 350 אלף יורו, אך רומא שמנסה להיפטר מהשחקן דרשה 500 אלף.

בארוסו בן ה-26, שהוזכר בשנה שעברה כמועמד למכבי תל אביב, נרכש על ידי רומא ב-2007 אבל הופיע במדיה בסך הכל שלוש פעמים. תחילה הושאל לגלאטסראיי, אחר כך לסיינה, ברשיה וטורינו, שם רשם 15 הופעות ושני שערים. בליבורנו כבש הגנאי שער אחד ב-22 משחקים. בארוסו היה חלק מהנבחרת האולימפית של גאנה והופיע גם חמש פעמים בנבחרת הבוגרת ב-2008.

בקשר מעוניינת גם וארזה מהליגה השנייה באיטליה, אבל סוכנו טען לאחרונה כי הוא ימשיך ברומא לפחות עד חלון ההעברות של ינואר אלמלא תגיע הצעה מפתה.

יאיא ייעדר, עוסמאן יפתח?

חיפה ערכה היום (שישי) אימון ראשון לקראת המשחק נגד מאריבור, זאת לאחר שאמש נחתה הקבוצה בישראל לאחר ההפסד בבוסניה. יניב קטן אמור לחזור רק ביום ראשון לאימוני הקבוצה ובהתאם להתפתחויות יוחלט אם יהיה בסגל למשחק מול אלופת סלובניה.

במכבי חיפה כבר הבהירו שלא ירצו לסכן את השחקן, ובכל מקרה הוא לא יפתח בהרכב. שחקן נוסף שלא התאמן הבוקר הוא אייל גולסה, שסובל מעומס, אבל ההערכה היא שהוא יהיה כשיר למאריבור. אלישע לוי אמר לשחקני הקבוצה לפני האימון: "בוראץ מאחורינו, הפנים קדימה למשחק הבא נגד מאריבור. נעשה הכל כדי לעבור ומעכשיו נגביר את הקצב לקראת המשחק".

סיידו יאיא לא ישחק ביום רביעי מול מאריבור בגלל צבירת שני כרטיסים צהובים. חיפה העירה את תשומת ליבם של אנשי אופ"א האמונים על הנושא כי במשחק הראשון נגד בוראץ שנערך בקרית אליעזר, ספג הקשר הגנאי כרטיס צהוב אך השופט האיטלקי פאולו ולארי רשם בדו"ח המשחק שדלה ימפולסקי הוא זה שספג את הכרטיס.

במשחק הגומלין בבאניה לוקה שוב ספג יאיא כרטיס צהוב בתוספת הזמן. במכבי חיפה בדקו את הנושא ועברו על קלטת המשחק הראשון בה נראה בבירור שיאיא הוא זה שספג את הצהוב ולא ימפולסקי. בעקבות האבחנה החדשה, הנהלת חיפה שלחה מכתב מפורט לאופ"א בה מפורטים פרטי המקרה והטעות ובתגובה, אופ"א השיבה במכתב הערכה על הגילוי הנאות ופסקה שיאיא לא יוכל לשחק במשחק הראשון מול מאריבור. כעת חיפה תיאלץ להופיע ללא שני הקשרים האחוריים שלה מאחר וגם בוקולי מושבת מסיבה דומה. במצב הקיים, אלישע לוי מתכנן להסיט את גולסה לעמדה אחורית יותר, כשלצידו ישחקו עלי עוסמאן או ימפולסקי. ייתכן שלוי יעדיף את עוסמאן משום שמדובר בשחקן בעל אופי הגנתי יותר.

שחקן במכבי חיפה: "ביכולת הזו לא נעבור את מאריבור"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully