וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שבחון: "השנה הפועל תל אביב צנועה יותר מבחינת כישרון"

האדומים שבו לארץ ממחנה האימונים, יוסי שבחון אופטימי למרות עזיבת הכוכבים: "יש קבוצה מצוינת". שי אבוטבול: "אני נשאר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחקני הפועל תל אביב נחתו הבוקר (שישי) בישראל ממחנה האימונים, ועל פי הפרצופים בנמל התעופה, בקרב האדומים שולטת האופטימיות. "עשינו מחנה טוב, היו לנו משחקים טובים", אמר שי אבוטבול, "פגשנו קבוצות חזקות מאוד, ואני מרגיש שהשתפרנו מאוד. אם יצטרפו אלינו עוד שחקנים, נשמח".

אבוטבול נשאל אם הוא נשאר בקבוצה, והבהיר: "ברור". לגבי סגירת הבעלות של אלי טבי אמר אבוטבול: "נקווה שזה יעשה רק טוב למועדון, ושנוכל לעבוד בשקט".

גם יוסי שבחון, שעשוי להפוך העונה לחוליה חשובה במערך אחרי עזיבתם של גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר ובן שהר, נשמע אופטימי. "היה מחנה מעולה מכל הבחינות", אומר שבחון, "רצנו המון, עבדנו קשה. השחקנים החדשים שבאו נכנסו מהר לאווירה הקבוצתית, כך שהמחנה ענה על כל הציפיות.

"השנה הקבוצה צנועה יותר מבחינת הכישרון", יודע שבחון, "אבל הגיעו שחקנים מצוינים - מחמוד עבאס ועומר דמארי - וגם השוער עושה רושם טוב. בסופו של דבר רוב הסגל נשאר, ולהפועל תל אביב גם העונה תהיה קבוצה מצוינת".

כזכור, בהפועל תל אביב ממשיכים במאמצים להעביר לשורות הקבוצה את קשר נבחרת ניגריה הצעירה נוסא איגייבור, אולם קבוצתו לילסטרום הנורבגית לא מוכנה שהקשר יגיע למבחנים, או לחילופין למכור חלק מכרטיסו. הנורבגים העמידו את תג מחירו על מיליון יורו, סכום שבהפועל מתלבטים האם להוציא על השחקן.

חוזיהם של מחמוד עבאס, אפולה אדל ועומר דמארי עברו אתמול בבקרת ההתקציבים, כל השלושה יוכלו לעמוד לרשותו של המאמן דרור קשטן במשחק הקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully