וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: באקסטר דופרי חתם ויושאל לנס ציונה

אם ירשים בליגה הלאומית, צפויה הקבוצה מעיר הנמל להאריך את חוזהו של הפורוורד האמריקאי (22, 2.04 מ') ממכלת טוסון

מכבי אשדוד החתימה הערב (חמישי) את הפורוורד האמריקאי ברקסטון דופרי, שיושאל בעונה הקרובה לעירוני נס ציונה מהליגה הלאומית. בתום עונת ההשאלה תהיה לאשדודים אפשרות להארכת חוזהו של השחקן בשנתיים נוספות. דופרי (2.04 מ', בן 22), בוגר מכללת טוסון, העמיד בעונתו האחרונה במכללה ממוצע של 12 נקודות, 7.9 ריב' ו-1.3 חסימות בכ-30 דקות משחק בממוצע.

מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד, עו"ד שי האוזמן, הסביר את המהלך: "במקביל להשלמת החתמת הזרים לעונת המשחקים הקרובה, שמנו לעצמנו למטרה לתכנן מספר שנים קדימה. אנחנו עוקבים באופן שוטף אחר שחקנים שעשויים להתאים לנו בעתיד. מאחר שתקציבית אנחנו לא מסוגלים להתמודד מול הקבוצות הבכירות, הדבר מחייב נקיטת פעולות בצורה יסודית ומחושבת, על מנת לשפר את סיכויינו לזכות בשחקנים איכותיים בסכומי כסף בהם אנחנו יכולים לעמוד. דופרי הוא שחקן פנים צעיר ובעל פוטנציאל. היה ויעשה את קפיצת המדרגה המיוחלת בעונה הקרובה, אנחנו בהחלט נשמח לצרף אותו לשורות הקבוצה בעתיד. אנחנו מאמינים כי זהו רק השלב הראשון במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בינינו ובין עירוני נס ציונה".

יו"ר עירוני נס ציונה, יניב מזרחי, אמר: "אני שמח מאד על שיתוף הפעולה עם מועדון גדול כמו מכבי אשדוד, שיתוף פעולה שיצעיד את עירוני נס ציונה קדימה.היה ברור מהרגע הראשון, בו הנושא עלה שיש התאמה בראייה שלי ושל שי האוזמן המנהל המקצועי של אשדוד ואני מברך אותו על כך. בנוגע לשחקן, מדובר בבחור מוכשר מאוד שמגיע אלינו מהקולג' ואנו כבר מחכים לו שיצטרף למשפחת עירוני נס ציונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully