וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: ואדוז היא יריבת הפועל תל אביב

הקבוצה הצנועה מליכטנשטיין הדהימה את וויבודינה עם שער בדקה ה-96 וניצחון 1:3 בסרביה. הכירו את היריבה של האדומים

הפתעה אדירה התחוללה הערב (חמישי) בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, עם השלכה ברורה על הפועל תל אביב, שבמקום לצאת לסרביה תשחק בסיבוב הבא בליכטנשטיין. ואדוז הקטנטנה, שמייצגת את ליכטנשטיין באירופה ומשחקת בליגה השוויצרית השנייה, הדהימה את וויבודינה כשניצחה אותה בנוביסאד 1:3 ועלתה בזכות שערי חוץ, למרות הפסד 2:0 במשחק הביתי.

דווקא הסרבי דושאן צבטינוביץ' הימם את אוהדי וויבודינה כבר בדקה ה-10, ובדקה ה-78 היה זה החלוץ הוותיק מורנו מרנדה שעשה 0:2 ולמעשה קבע שוויון בסיכום המשחקים. המחליף נמניה צ'וביץ' צימק בדקה ה-88 וחשב שהוא חילץ את וויבודינה ממבוכה גדולה, אבל עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-96 של המשחק, מרנדה השלים צמד וקבע סנסציה גדולה. ואדוז מעפילה לשלב הבא ותגיע לבלומפילד בדיוק בעוד שבוע כשהגומלין ייערך שבוע לאחר מכן בליכטנשטיין.

ואדוז, כאמור, משחקת בליגת המשנה בשוויץ אחרי ששיחקה גם בראשונה שנה לפני כן. את העונה האחרונה סיימה במקום הרביעי ובסוף השבוע תתחיל את העונה החדשה. סך הכל זכתה ואדוז ב-40 גביעי ליכטנשטיין (14 ברציפות מאז 1998) שמסדרים לה בכל פעם מחדש מקום באירופה.

זו לא הפעם הראשונה בה מעפילה ואדוז לסיבוב המוקדמות השלישי. היא עשתה זאת גם בעונה שעברה, כשהפתיעה את פלקירק הסקוטית עם ניצחון 0:2 בחוץ לאחר הארכה, ולמרות הפסד ביתי במשחק הראשון, אך בסיבוב השלישי הודחה על ידי סלובן ליברץ הצ'כית.

השם המקומי הבולט בקבוצה הוא השוער פטר ילה בן ה-29, שרשם 85 הופעות במדי נבחרת ליכטנשטיין מאז היה בן 16. ואדוז מחזיקה בסגל שני ברזילאים (ראפיניה ורפאל קוסטה) וכן את הארגנטינאי מריאנו טריפודי בן ה-24, בוגר מחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס. בנוסף, יש בקבוצה 10 שוויצרים ומאמן אותה ההולנדי אריק אורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully