וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי עדיין מתלבט לגבי יורובאסקט 2011

מאמן נבחרת גרמניה, יריבת ישראל באליפות, דואג: "התקוות שלי התערערו בימים האחרונים". אם לא יגיע, גם קיימן לא ישחק

בזמן שנבחרת ישראל פתחה אמש (רביעי) את הכנותיה ליורובאסקט 2011, חלק גדול מתשומת הלב של אריק שיבק ושחקניו בוודאי מופנה לגרמניה. בעוד שצרפת, איטליה וסרביה עתידות להגיע כמעט עם כל כוכביהם ויהוו יריבות מאוד קשות בבית ב', ברור לגמרי כי נבחרת גרמניה תהיה תלויה באופן כמעט בלעדי בדירק נוביצקי. בימים הקרובים אמור להודיע כוכב דאלאס האם ייטול חלק באליפות שתצא לדרך בסוף חודש אוגוסט בליטא, ובמחנה הגרמני עדיין לא יודעים האם לשמוח או לבכות.

בחודש אפריל הודיע נוביצקי כי ישתתף ביורובאסקט, אלא שאז הגיע פלייאוף אישי וקבוצתי מדהים במדי דאלאס, כאשר הסופרסטאר סחב את קבוצתו לאליפות הראשונה בתולדותיה. אחרי שסיים עונה מתישה במיוחד עם תואר ה-MVP של סדרת הגמר, התכניות של נוביצקי מעט השתנו. לפני מספר ימים אמור היה הפורוורד להודיע באופן סופי על החלטתו, אלא שהדדליין שקבע עבר, ומאמן הנבחרת לא ממש יודע מה לעשות.

"התקוות שלי קצת התערערו בימים האחרונים", הודה דירק באוורמן. "העובדה שדירק קבע תאריך לקבל החלטה ועדיין לא החליט מראה לי שההחלטה שלו מאוד קשה. החופשה שלו היתה קצרה מדי". לעומת המאמן, חברו של נוביצקי לנבחרת מיטאט דמירל דווקא מאמין כי הכוכב ישתתף באליפות: "אני די רגוע. דירק ישחק", אמר הגארד הוותיק.

באוורמן אמור לפרסם את הסגל הסופי ביום שבת הקרוב, והחלטתו של נוביצקי הופכת קריטית עוד יותר משום שהכוכב השני של הנבחרת, כריס קיימן, רמז כי לא יגיע לטורניר ללא נוביצקי. אגב, גם אם ה-MVP של הגמר האחרון יטוס לליטא, לא בטוח שסנטר הקליפרס יצטרף אליו.

דייויד בלו לא רוצה לשחק עם נבחרת ישראל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully