וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון להט עוזב את הפועל תל אביב

הרכז ששיחק בשתי העונות האחרונות והחליט לעזוב: "מהיום, אני חלק מהאוהדים". אורי שלף: "אין כבר שחקנים כמוהו, וחבל"

לאחר שנפרדה מבריאן אוסברי ואדריאן אוטר שהובילו אותה בעונה שעברה, תיפרד הפועל תל אביב גם מהרכז ומאחד השחקנים המרכזיים שלה, בדמות ירון להט. האדומים היו רוצים מאוד לראות את להט ממשיך לעונה נוספת, אולם השחקן מתקשה לשלב בין דרישות מקום עבודתו (שמאי מקרקעין) לבין דרישות המועדון. להט, שהגיע להפועל תל אביב בליגה הארצית, היה שותף לעלייה לליגה הלאומית ולעונה המופלאה בשנה שעברה וההעפלה לחצי גמר גביע המדינה. הרכז עוזב כמלך האסיסטים (6.1) של הקבוצה בכל הזמנים מאז הקמתה מחדש על ידי אוהדיה.

ירון להט אמר בתגובה: "אני מודה על ההזדמנות להיות חלק משמעותי בפרויקט הנפלא הזה. אקח איתי רק זיכרונות טובים מהשנתיים האחרונות. למרות שלא עמדנו במשימה הסופית, חווינו המון רגעים יוצאי דופן ובלתי נשכחים ויצרנו גאווה אצל הקהל המדהים שלנו. מהיום אני חלק מאותם אוהדים ומאחל לקבוצה, מכל הלב, שתעפיל לליגת העל בעונה הבאה".

אורי שלף, המנהל המקצועי אמר על עזיבתו של להט: "ירון הוא רכז בכל רמ"ח אבריו, אין כבר שחקנים ישראלים כאלו וחבל. הוא היה פה שנתיים והתחבר למועדון כמו אחד שגדל בו מילדותו. היו לנו שנתיים מופלאות ואנחנו מאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה. נמצא בעתיד הקרוב את הזמן המתאים להודות לו על תרומתו האדירה לרוח המועדון". במקביל, הודיעה היום הקבוצה על שחרורו של אלעד אליהו.

כדורסל מהלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully