וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: שער לערן זהבי בניצחון פאלרמו

הקשר הישראלי כבש את השער השלישי ב-1:3 של הסיציליאנים מול סיינה. אוקזר עם שהר ניצחה 1:2 את קייזרסלאוטרן ושכטר

איתי שכטר ובן שהר בקושי שיתפו פעולה בהפועל תל אביב בעונה החולפת, והערב (רביעי) דווקא יצא לשניים להיפגש. הפעם כיריבים. אוקזר של שהר ניצחה 1:2 את קייזרסלאוטרן של שכטר, במשחק הכנה לקראת פתיחת עונת 2011/12. המשחק נערך באצטדיון אבה דשאן, מגרשה הביתי של אוקזר ולעיני יותר מ-35 אלף צופים. שהר פתח בהרכב ושיחק 60 דקות עד שהוחלף על ידי ג'ו-גוק ג'ונג, גם שכטר פתח בהרכב ושיחק 73 עד שהוחלף על ידי קלמנס וולך.

השער הראשון של אוקזר הגיע בדקה ה-50, כשהכובש היה עיסאם ג'מע. שלוש דקות בלבד לאחר מכן הצליחה הקבוצה הצרפתית לכבוש את השני הפעם בבעיטה של דאריוש דודקה ממרחק של 25 מטר, שקבעה 0:2 לאוקזר. השדים האדומים הצליחו לצמק ל-2:1 בדקה ה-85 משער של אוליבר קירש. הקבוצה הגרמנית, שעד כה די הרשימה במשחקי האימון, ספגה הפסד די מאכזב מבחינתה, בעוד הצרפתים יכולים להיות בהחלט מעודדים.

אקס נוסף של הפועל תל אביב שבינתיים עושה חיל בקבוצה אירופית הוא ערן זהבי, שהערב כבש שער נוסף במסגרת משחקי האימון של קבוצתו. פאלרמו ניצחה 1:3 את סיינה, שעלתה בסוף העונה לליגה הבכירה באיטליה.

דווקא סיינה עלתה ליתרון בדקה ה-18 רג'ינלדו, אך הקבוצה הסיציליאנית הצליחה לאזן בדקה ה-37. יוסיפ איליצ'יץ' הוכשל ברחבה ומאוריסיו פינייה בעט את הפנדל מדויק ופנימה כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-45 הצליחה פאלרמו להפוך את התוצאה לאחר בישול של איליצ'יץ', אותו ניצל אנדראה מנטובני כדי לקבוע 1:2. בדקה ה-60 הצליח גם זהבי לכבוש בבעיטה מצוינת מ-16 מטר וזה 1:3.

* בירם כיאל פתח בהרכב סלטיק ושיחק 70 דקות בניצחון 0:1 של קבוצתו מול קרדיף, שם דקל קינן נכנס כמחליף בדקה ה-60.

* בירסחוט של רועי דיין (65 דקות) ודור מלול (65) הפסידה 2:1 להירנביין ההולנדית. לארנבך העלה את בירסחוט ליתרון 0:1 לאחר בישול של דיין, אך דג'ורצ'יץ' (57) ומרטינוס (87) כבשו להולנדים, שניצחו 1:2.

* גנט ושלומי ארבייטמן הצליחו לנצח 1:2 את ולנסיין. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-60.

עדכון ראשון: 20:36

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully