וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "רוצים ליצור רצף של ניצחונות"

20.7.2011 / 19:40

מאמן בני יהודה סימן את המטרה העיקרית לקראת הגומלין מול סנט ג'וליה (ה', 20:00, ספורט 1). אדרי: "נלך ונשתפר עם הזמן"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בני יהודה השלימה הערב (רביעי) את הכנותיה לקראת משחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הזהובים יארחו מחר (20:00, שידור ישיר בספורט 1 ו-HD) את סנט ג'וליה הקטנטנה מאנדורה, כשהקבוצה של יוסי אבוקסיס מגיעה עם מקדמה משמעותית בדמות ניצחון 0:2 מהמשחק הראשון בחוץ. כזכור, אם לא תתחולל סנסציה ובני יהודה תודח, היא תפגוש בסיבוב המוקדמות השלישי את הלסינגבורג השבדית, כשהמנצחת בין השתיים תעלה לשלב הפלייאוף, האחרון לפני הבתים.

על פי התרגולים האחרונים, נראה כי אבוקסיס יישאר נאמן להרכב ההתקפי שסידר לו את ניצחון החוץ. הרכב שכולל קשר אחורי אחד בלבד, כאשר עוז ראלי צפוי לפתוח יחד עם שלו מנשה ופדרו גלבאן בקישור וננאד מרינקוביץ' ופיני בלילי יפתחו יחד בהתקפה. אבוקסיס תירגל במהלך האימון הנעת כדור מהירה ושימוש רב במגנים והזהיר את שחקניו מפני לחץ שעשויים האנדורים להפעיל בתחילת המשחק, כפי שהיה במשחק הראשון, שם הצליחה בני יהדה לכבוש שער מוקדם, שהכריע את ההתמודדות.

הזהובים קיימו היום מסיבת עיתונאים, אליה הגיעו המאמן יוסי אבוקסיס והקפטן כפיר אדרי. אבוקסיס אמר: "זה משחק טוב בשבילנו כי לא ערכנו הרבה משחקים השנה, גם לא במהלך מחנה האימונים. עכשיו אנחנו צריכים להשלים את המשימה. הסברתי לשחקנים שצריך לבוא ברצינות כמו לכל משחק, זה מה שניצח לנו את המשחק באנדורה. אני חושב שאם היינו קצת יותר טובים מבחינה טכנית היינו יכולים לכבוש עוד שערים בשבוע שעבר.

"המפעל הזה מאוד מכובד ואנחנו רוצים ליצור רצף של משחקים וניצחונות - זה מה שאני משדר לשחקנים. הסגל שלנו כרגע קצר מאוד, צריך לזכור שבעונה שעברה בני יהודה התחילה את העונה עם חמישה שחקנים יותר. זה מחייב אותנו לצרף לפחות שלושה שחקנים ברמה טובה, בעיקר כשמצפה לנו עונה כל כך ארוכה".

אדרי אמר: "אני חושב שנלך ונשתפר ככל שהזמן יעבור. אם נחשוב שעשינו את העבודה אז זה לא רציני, היו כבר הפתעות בעבר. אנחנו צריכים לעשות עוד משחק טוב שיעזור לנו להמשך הדרך. כל משחק בשלב הזה יגרום לנו להשתפר. במשחקים כאלה האויב הכי גדול זה היהירות. אנחנו באים כדי לנצח ולעבור שלב".

על המאמן אמר אדרי: "יש מאמן חדש עם דרך משלו. אנחנו לומדים להכיר אותו והוא אותנו, מסתגלים לשיטה ולסגנון שלו. עם הזמן זה גם ישתפר. יש בקבוצה אווירה טובה וצריך לעבוד קשה כדי לשמור על זה".

הרכב משוער בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ', פיני בלילי.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully