וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אין עוד מקום לשחקני רכש"

20.7.2011 / 17:56

במועדון אישרו כי ברקת לא תחתים שחקנים, בסביבתה טוענים: "אלונה רוצה יותר שחקני בית". הקבוצה הפסידה 2:1 ללודז'

"אין עוד מקום לשחקני רכש", כך הודיעו היום (רביעי) אחר הצהריים בהפועל באר שבע, לאחר שהבוקר התברר כי הבעלים אלונה ברקת שוקלת שלא להחתים עוד שחקנים, לאחר שהודיעה למנכ"ל אסי רחמים כי התקציב נגמר. במועדון טוענים כי מבחינת הבעלים לא מדובר בבעיה תקציבית אלא ברצון לראות יותר שחקני בית על המגרש. מקורב לאלונה ברקת אמר היום: "אלונה קבעה אסטרטגיה להצלחה ארוכת טווח ובניית סגל ביתי".

משמעות הדברים היא שבבאר שבע לא מתכוונים להחתים זר חמישי, לפחות עד תחילת העונה (מועד ההעברות ייסגר בספטמבר). שחקן בקבוצה אמר על כך: "אסור לסגור את הברז אם רוצים שנגיע לצמרת הגבוהה. הסגל הנוכחי לא מספיק לצמרת ולא יוכל להביא אותנו לאירופה, כמו שבמועדון חולמים בשנים האחרונות".

המאמן קלינגר, שהצהיר בסוף העונה על הצערת הקבוצה, יצטרך כנראה להתמודד עם הסגל הקיים, כאשר השחקן האחרון שהצטרף היה החלוץ עידו אקסברד. הרכש מהפועל פתח תקוה אמור להוביל את ההתקפה יחד עם דובב גבאי ומוטי מלכה הצעיר.

בינתיים, הפועל באר שבע ערכה היום משחק הכנה במחנה האימונים בפולין מול לודז' מהליגה המקומית הבכירה והפסידה 2:1. סיראז' נאסר צימק את התוצאה בדקה ה-61, אחרי בישול של יוסף אבו לאבן הצעיר.

הרכב הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאי, עודד גביש, ויליאם סוארס, לואיס טורס, אופיר דוידזאדה, יוסי תורג'מן, לארייה קינגסטון, אביתר אילוז, סיראז' נאסר, מוטי מלכה, יוני אוזן.

לידיעה הראשונית על כוונת המועדון

עידו אקסברד היה שחקן הרכש האחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully