וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: עידו אקסברד חתם לארבע עונות

19.7.2011 / 23:38

קלינגר העדיף את חלוץ הפועל פתח תקוה על פני דויד יאנצ'יק. השחקן עצמו אמר: "שמח על המהלך שעשיתי, בטוח שנצליח"

חלוץ הפועל פתח תקוה עידו אקסברד חתם הערב (שלישי) לארבע שנים בהפועל באר שבע, כשבכל עונה תהיה למועדון אפשרות להשתחרר מההסכם. אקסברד אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי של הפועל באר שבע: "אני שמח על המהלך שעשיתי כשחתמתי לארבע עונות בהפועל באר שבע. אני מאמין שאתן את כל מה שאני יכול על מנת שהקבוצה ואני באופן אישי נגיע להישגים".

המשמעות היא שמאמן הקבוצה מבירת הנגב ניר קלינגר בוחר לרדת מהאפשרות לצרף את דוד יאנצ'יק, חלוץ נבחרת פולין לשעבר זאת לאחר שאתמול נפגש קלינגר עם סוכניו של הפולני. באר שבע צפויה לשלם לפתח תקוה 400 אלף שקל תמורת העברתו של השחקן.

אקסברד בן ה-22 החל את הקריירה במחלקות הנוער של מכבי תל אביב, אך עבר לבית"ר/שמשון תל אביב, בה עלה גם לקבוצה הבוגרת. בעונת 2007/8 הגיע עם הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה, כשהיא עוד הייתה בליגה הארצית. בתחילת העונה החולפת, 2010/11, עבר אקסברד להפועל פתח תקוה, שם פרץ וכבש ארבעה שערים, בנוסף לשני בישולים, לאחר שדודו ביטון עזב את המלאבסים לשרלרואה הבלגית.

כזכור, אתמול ניצחה באר שבע במשחק המבחן הראשון שלה על אדמת פולין את ז'לגיריס וילנה הליטאית, בתוצאה 0:1. את שער הניצחון כבש אביתר אילוז, מבישול של החלוץ מוטי מלכה, שהגיע מנצרת עילית.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully