וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "מוחמד כליבאת וירדן כהן יתרמו לנו הרבה"

הדס גרינברג

20.7.2011 / 13:26

שחקנים בקבוצה מחמיאים לשני שחקני הרכש שנראים טוב במחנה האימון בהונגריה. ראובן עטר ממשיך לחפש מגן שמאלי

מכבי נתניה פתחה הבוקר (רביעי) את יומה הרביעי במחנה האימונים בהונגריה. בקבוצה מפרגנים לשחקני הרכש החדשים שהצטרפו לאחרונה כאשר שחקנים בקבוצה ציינו ש"מוחמד כליבאת וירדן כהן יתרמו לנו הרבה השנה".

רק אתמול כבש כליבאת שער בניצחון של 1:2 על ושאש המקומית, בעוד ניר נחום הוסיף שער משלו. גם במשחק האימון בו ניצחה קבוצת הבוגרים של נתניה את הנוער 1:7 לפני היציאה להונגריה, כליבאת מצא את הרשת. באשר לירדן כהן שהגיע הקיץ מנצרת עלית - במועדון טוענים כי מדובר בשחקן כשרוני מאוד וכבר כעת רואים ממנו ניצוצות.

בתוך כך, בקבוצה עדיין מחפשים אחר חיזוק בעמדת המגן השמאלי והקשר. מגן סרבי צפוי להגיע בימים הקרובים למחנה ואם ירשים הוא ימשיך עם הקבוצה לארץ. כזכור טל מעבי עזב את הקבוצה בקיץ לטובת מכבי פתח תקוה ומאז נמשכים החיפושים אחר מחליף ראוי. יש לציין כי בקבוצה אמרו פעם אמרו שאם לא ימצא מגן טוב מספיק, עומרי בן הרוש יאייש את העמדה זו.

לנתניה נותרו עוד שלושה משחקי אימון במחנה, אחד נגד קבוצה מהליגה הראשונה בהונגריה ועוד שניים נגד קבוצות מהליגה השנייה. סרגי טרטיאק ומאור עשור שלא שותפו אמש בשל פציעות, צפויים ליטול חלק במשחקים שנותרו. בקבוצה הגיבו בהומור להגרלת המשחקים שנערכה אמש ושעל פיה הם יארחו את מכבי חיפה במחזור הראשון: "לא נרגיש שדלה ימפולסקי עזב אם כבר במחזור הראשון הוא ישחק בקופסה".

ראובן עטר: "אנחנו צריכים לשפר את ההגנה"

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully