וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "צריכים להשתפר בהיבט ההגנתי"

הדס גרינברג

15.7.2011 / 17:21

מכבי נתניה ממריאה למחנה אימון בהוגריה והמאמן שם דגשים: "להעביר את סגנון המשחק לחדשים". סבע יצטרף באיחור

מכבי נתניה תמריא מחר (שבת) בערב למחנה האימונים בן 10 ימים בהונגריה. כמו בעונה שעברה, הקבוצה תשהה בעיירה טלקי הרחוקה 40 קילומטר מבודפשט ותקיים את האימונים במתקן החדש שבנתה אופ"א לשימוש הנבחרת ההונגרית.

לקראת היציאה אמר המאמן ראובן עטר לאתר הרשמי: "מבחינתי המחנה מיועד למשחקים. בשבועיים האחרונים עבדנו על שיפור היכולת הפיזית והכושר הגופני וכעת המטרה לתת דגש על כושר המשחק והטקטיקה ולהעביר את זה לשחקנים ובמיוחד לחדשים, שצריכים ללמוד את סגנון המשחק שלנו".

עטר התייחס למה שלדעתו הקבוצה צריכה לשפר לפני תחילת העונה: "אני רואה חשיבות בהיבט ההגנתי אותו אנחנו צריכים לשפר יותר מההיבט ההתקפי שזורם יותר. רוב השחקנים בחלק ההתקפי נשארו ובהגנה עזבו אותנו מגן שמאלי ושוער כך שאנחנו צריכים לשפר את הצד ההגנתי גם לאור השנה שעברה".

נתניה תקיים ארבעה משחקי אימון מול קבוצות הונגריות במהלך המחנה. ביום שלישי תפגוש את ואשאש מהליגה הראשונה, בחמישי תתמודד מול שולנוק, שירדה אשתקד לליגה השנייה. בשבת, 21.7, תשחק נתניה מול VAC, גם היא מליגת המשנה ותסיים את מחנה כעבור יומיים במפגש מול גיורמוט, גם היא מהליגה השנייה.

החלוץ אחמד סבע לא ימריא עם הקבוצה מאחר והוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ בשל חוב לבנק, אך העניין צפוי להיות מוסדר ביום ראשון והחלוץ יצטרף לחבריו ככל הנראה ביום השני. ראוי להדגיש כי הצו הוצא בימים האחרונים במטרה להפעיל לחץ על השחקן לפני ההמראה. סבע, אגב, יצא מהארץ רק לפני חודש לחופשה משפחתית באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully