וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר פיסטוריוס קבע קריטריון לאליפות העולם

הרץ הדרום אפריקאי קטוע הרגליים שיפר את שיאו האישי ב-54 מאיות בתחרות באיטליה. קופץ המשולשת טאמגו יחמיץ את דאגו

הרץ הדרום--אפריקאי קטוע הרגליים, אוסקר פיסטוריוס, ישתתף באליפות העולם באתלטיקה קלה שתצא לדרך ב-27 לאוגוסט בדאגו שבדרום קוריאה. פיסטוריוס הצליח לקבוע אתמול (שלישי) את הקריטריון להשתתפות בריצה ל-400 מטרים אחרי שקבע זמן מרשים של 45:07 שניות בתחרות שהתקיימה בליגנאנו שבאיטליה. כדי להגיע לאליפות העולם היה זקוק פיסטוריוס לקבוע זמן של 45:25 שניות כך שהוא בהחלט עמד במשימה. עם זאת, זה היה רחוק מלהיות מובן מאליו מאחר ושיאו האשיי הקודם של פיסטוריוס עמד על 45:61 שניות.

התוצאה הזאת מקרבת את פיסטוריוס להשתתפות גם במשחקים האולימפיים שיתקיימו בקיץ הבא בלונדון. כזכור, לפני שלוש שנים הדרום-אפריקאי לא הורשה להתחרות במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, וזאת בעקבות טענות שונות לפיהן הלהבים שעליהם רץ פיסטוריוס מעניקים לו יתרון על פני ספורטאי בריא. הוא פנה לבית הדין הגבוה לערעורים, שבסופו של דבר פסק לטובתו.

טדי טאמגו לא ישתתף באליפות העולם

אחרי טייסון גיי שנפצע באליפות ארצות הברית באתלטיקה בקיץ הנוכחי, הצטרף גם קופץ המשולשת הצרפתי טדי טאמגו לרשימת כוכבי האתלטיקה שלא יתחרו באליפות העולם בגלל פציעה. טאמגו בן ה-22 קבע בחורף תוצאה מדהימה של 17.92 מטרים, והצפי היה לקרב ענקים בינו לבין פיליפס אידוו הבריטי בתחרו הקפיצה המשולשת בדאגו.

טאמגו היה אמור להתחרות בשבוע שעבר באליפוות אירופה עד גיל 23 באוסטרבה שבצ'כיה, אלא שבעיצומו של החימום לתחרו המוקדמות הוא נפצע בצורה רצינית.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully