וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל על כריס בוש: "למיאמי יש רק שני כוכבים"

הפרשן החדש שאקיל אוניל עוקץ את כריס בוש, מכנה את כוכבי מיאמי "הביג 2" ולא מספיד את לברון: "הוא יחזור ויזכה ב-MVP"

ב-NBA מצפים בקוצר רוח לתפקודו החדש של שאקיל אוניל כפרשן, והאיש הגדול רומז שהוא אכן עומד לספק את הסחורה. כבר בימיו הראשונים עם המיקרופון ביד, שאק שלח עקיצה איכותית לעבר כריס בוש, אמר שלמיאמי יש רק שני כוכבים, והפך את ה-Big three של מיאמי ל-Big Two. למרות זאת, שאקיל בטוח שמיאמי ולברון יחזרו בכל הכוח לעונה הבאה.

"למיאמי היא יש שחקנים מעולים, הביג 2", אמר בעוקצנות שאקיל, "הם יחזרו בגדול. לברון ג'יימס סופג הרבה ביקורת, אבל אני מכיר אותו מצוין. הוא שומע את מה שכולם אומרים, כך שאני חושב שהוא יחזור ויזכה השנה בתואר ה-MVP".

אחר שהוא סיפק את ההצהרה הפרובוקטיבית, הקקטוס הגדול הביע אמון במיאמי. "דווין וויד ולברון ג'יימס הם שחקנים גדולים", אומר שאק, "הם כנראה מרכיבים את הקו האחורי הכי גדול שהיה אי פעם. ואתם יודעים, הם הולכים לחזור בעונה הבאה. הם יחזרו. הם משחקים טוב, הם עברו הרבה דברים, הם שמו הרבה על כתפיהם הרבה לחץ. ככה הם אוהבים את זה, והם יחזרו".

עוד אמר שאקיל שהוא מצפה שגם הלייקרס, הסלטיקס והמג'יק מועמדות לתואר בעונה הבאה, אבל סבור שדווקא אנדרדוגית עשויה לזכות באליפות. "יש הרבה מאוד קבוצות טובות", אמר הפרשן.

האלופה דאלאס תפתח את העונה מול שיקגו
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully