וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת מגבירה את המאמצים להחתמת צארביץ'

19.7.2011 / 10:24

לאחר הסיכום הכספי עם קורטרייק, הפערים עם הקשר הקרואטי מצטמצמים. גונצ'ק נחת בקייב ומחכה לאישור להגיע למחנה

מכבי פתח תקוה מגבירה את המאמצים להחתים עם קשר קורטרייק הבלגית, מריו צארביץ'. אתמול (שני) שוחחו ראשי הקבוצה עם החלוץ עומר גולן, ששיחק איתו בלוקרן, ויידעו אותו בפרטים לאחר שהגיעו לסיכום עם קבוצתו בבלגיה לגבי ההעברה.

סוכנו דודו דהאן, שאישר הבוקר כי השחקן מועמד לחתום בקבוצה, ישוחח ביממה הקרובה עם עמוס לוזון במטרה להגיע לסיכום לגבי שכרו. "אם אכן יחתום, זה יהיה השחקן הבכיר ביותר בסגל", אישר אמש גורם בקבוצה. צארביץ' החל את הקריירה בהיידוק ספליט ולאחר מכן שיחק גם בשטוטגרט הגרמנית. בשנים 2007-2010 לבש את מדי לוקרן שם שיתף פעולה עם גולן. בשנת 2004 ערך הופעת בכורה בנבחרת קרואטיה.

הקבוצה נחתה אמש באוסטריה והגיעה לבית המלון. הקשר האוקראיני רוסלן גונצ'ק שנבחן בקבוצה נחת אמש בקייב, ומשם אמור להמריא לוינה, לאחר שפתח תקוה תשיג אישורים לכך. אם האישורים יגיעו היום, הוא יעלה הערב על הטיסה לאוסטריה. הנשיא עמוס לוזון ממשיך לעשות מאמצים כדי לצרף את תומר בן יוסף, שהודיע שהוא מחכה יממה נוספת לבית"ר ירושלים. "אם תומר לא יחתום בבית"ר, הוא ישחק אצלנו", אמרו אמש במועדון. הקשר נסטיה צ'ה שהמריא עם הקבוצה עדיין לא סיכם ולא יחתום לפני שהקבוצה תשוב לישראל.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully