וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מריו צ'ארביץ' במו"מ עם הקבוצה

18.7.2011 / 11:34

בקבוצה מקווים לסגור עם הקרואטי ביממה הקרובה. עומר גולן ששיחק עימו בבלגיה: "מדובר בשחקן מצוין, והלואי שיצטרף"

מריו צ'ארביץ', קשר קרואטי שמשחק בקבוצת קורטרייק הבלגית, נמצא במו"מ עם מכבי פתח תקוה. יש לציין כי הצדדים כבר החלו במשא ומתן להעברתו, כשבין המועדונים קיים כבר סיכום כספי לגבי סכום ההעברה. כל שנותר הוא לסכם את תנאיו האישיים של השחקן. בקבוצה מעוניינים לזרז את העסקה על מנת שיחתום ביממה הקרובה ויוכל להצטרף למחנה האימון באוסטריה. צ'ארביץ' החל את הקריירה בהיידוק ספליט ולאחר מכן שיחק גם בשטוטגרט הגרמנית. בשנים 2007-2010 לבש את מדי לוקרן ובין היתר שיתף פעולה עם שחקן הקבוצה, עומר גולן. לשחקן יש הופעה אחת במדי נבחרת קרואטיה, בשנת 2004.

נשיא המועדון עמוס לוזון שוחח עם הבלם תומר בן יוסף, במטרה לשכנעו לחתום בקבוצה. בן יוסף הודיע כי הוא יחכה יממה נוספת לבית"ר, ובמידה ולא יחתום בירושלים, ישחק במכבי פ"ת. הקשר נסטיה צ'ה, לא סיכם עדיין בקבוצה, וזאת מאחרי שהגיע לסיכום שיצא למחנה האימונים להתרשמות, והחלטה לגביו תתקבל ביומיים הקרובים.

הקשר האוקראיני רוסלן גונצ'ק עשוי לצאת עם מכבי פתח תקוה למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה, זאת לאחר שהרשים את המאמן מרקו בלבול במשחק האימון שהתקיים אחר הצהריים (ראשון) מול הפועל רעננה. גונצ'ק יגיע לאוסטריה דרך קייב, עקב בעיות עם הויזה שלו.

אורי אוזן: "עומר דמארי השחקן הכי טוב בארץ"

הקבוצה יצאה היום (שני) למחנה האימון באוסטריה, ללא שניים משחקניה, רועי בקל (מתנהלת תביעה בוועדה למעמד השחקן) וסוהיב פרג' (פציעה). הקבוצה תקיים שלושה משחקי אימון, הראשון מביניהם בחמישי הקרוב נגד סיגמה אולמוץ' הצ'כית. בשבת תשחק נגד הקבוצה הרומנית פוליטי לאסי, וביום שלישי תשחק משחק אימון נוסף. בלילה שבין רביעי חמישי תחזור הקבוצה לארץ.

עומר גולן: "המטרות לקראת המחנה הן להתגבש מבחינה חברתית. בסופו של דבר יהיה סגל מספיק חזק, נצטערך לעבוד קשה, כמו בכל שונה גם העונה, נהיה קבוצה טובה". על צ'ארביץ' סיפר: "אני מכיר אותו, מדובר בשחקן מצוין והלוואי ויצטרף".

אורי אוזן דיבר גם הוא: "המטרה היא להתגבש, ובעיקר לברוח מהחום של ישראל ולהתרחק מרעשים חיצוניים. עשינו חיזוקים מספיק טובים. לעומר דמארי אין תחליף, הוא השחקן הכי טוב בארץ, ואני מקווה שהוא יעשה קפיצת מדרגה". מרקו בלבול אמר: "המטרה היא גם פיזית וגם טקטית לחבר את הקבוצה. ננסה לגבש את הסגל במהלך המחנה. אני וההנהלה עובדים קשה מאוד, כדי להביא שחקנים, אבל השוק לא פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully