וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: סוכנו של תומר בן יוסף נפגש עם עמוס לוזון

הצדדים פתחו במו"מ. קצב: "יכול לאשר שמתנהל משא ומתן". ציון צמח קיבל אישור לעבור: "שמח לסגור מעגל עם בלבול"

מכבי פתח תקוה מאיצה את המשא ומתן עם הבלם תומר בן יוסף. היום (חמישי) נערכה פגישה בין סוכנו של השחקן, רונן קצב, לבין נשיא המועדון עמוס לוזון. בין הצדדים קיימים פערים כספיים, אך ייתכן שבסופו של דבר הבלם יחתום, לאחר שהבלם הברזילאי ריקרדו נשימוטו שוחרר.

"אני יכול לאשר שמתנהל משא ומתן עם מכבי פתח תקוה", אישר קצב, "גם בית"ר ירושלים עדיין רוצה אותו". כרגע נבחנים בקבוצה ארבעה זרים, כולם קשרים אחוריים – קשר נבחרת זימבאבווה ולאסק לינץ, ג'סטיס מג'אבווי (27), הקשר האוקראיני של בוקובינה, רוסלן גונצ'ק (31), הקשר הרוסי ולדימיר ארגון (20) ומוואלי טוגלו הגנאי. אחד מהם צפוי לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים ביום שני באוסטריה. קשר שמאלי מברזיל, רפאל מורטו (23), עשוי להגיע למבחנים במחנה האימונים באוסטריה.

כפי שפורסם מוקדם יותר, ציון צמח, שסיכם את תנאיו לפני יומיים בקבוצה, קיבל את ברכת הדרך גם ממכבי תל אביב שאישרה את השאלתו לעונה אחת והערב (חמישי) הוא יערוך אימון ראשון בקבוצתו החדשה. צמח שהושאל בעונה שעברה לסקציה נס ציונה ואחר כך להפועל רמת גן, הוזמן לפתיחת האימונים של מכבי תל אביב אולם בסופו של דבר הבין שהוא לא נכלל בתכניות של מוטי איוניר וביקש להיות מושאל שוב.

"אני מאוד שמח להגיע למכבי פתח תקוה", אמר היום צמח לוואלה! ספורט. "אני שמח לסגור מעגל עם מרקו בלבול, שהיה עוזר מאמן במכבי תל אביב כששיחקתי שם לפני מספר שנים וכעת אשחק תחתיו שוב. הגעתי לבית חם. אני מאחל לי ולקבוצה בהצלחה, ומקווה שנגיע להישגים והצלחות", הוסיף הקשר.

רועי בקל תובע את מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 14:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully