וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: סטפן סאביץ' לא מפחד לתקל גם את מאמנו

הבלם המונטנגרי הצעיר פצע את רוברטו מאנצ'יני שנטל חלק באימון קבוצתו. הסיטיזנס גברו 1:2 על ואנקובר, יאיא טורה נפצע

מנצ'סטר סיטי המשיכה הלילה (בין שני לשלישי) במשחקי ההכנה שלה לקראת העונה, והפעם רשמו התכולים ניצחון 1:2 על ואנקובר וויטקאפס.

קבוצתו של רוברטו מאנצ'יני הגיעה למערב קנדה בתקווה לטיול קליל מול אחת הקבוצות החלשות ב-MLS, אבל המקומיים הפתיעו ועלו ליתרון בדקה ה-30 משער של קמילו סאנבזו. ג'ו הארט המצוין בלם עוד כמה מצבים של ואנקובר, לפני שג'ון גודטי, השבדי בן ה-19, איזן בדקה ה-68, ושון רייט פיליפס כבש את שער הניצחון בדקה ה-84.

מעבר ליכולת הלא מעודדת, ראה מאנצ'יני את יאיא טורה מדדה החוצה במחצית הראשונה אחרי שנחת לא טוב על הקרסול, והקשר מחוף השנהב ייבדק ביממה הקרובה.

בנוסף, נאלץ מאנצ'יני להתמודד עם פציעה משלו. המאמן האיטלקי נטל חלק באימון קבוצתו אתמול, וגילה במהירות שהבלם החדש שלו, סטפן סאביץ', לא מפחד לתקל אפילו את מאמנו. המונטנגרי בן ה-20, שנרכש הקיץ מפרטיזן בלגרד תמורת 6 מיליון ליש"ט, הותיר את מאנצ'יני עם פציעה קלה בשוק אחרי גליץ' אימתני, שהעלה חיוך על פני חבריו לקבוצה.

"המאמן בסדר גמור", אמר הארט המשועשע בעקבות התקרית. "אם הוא רצה להשתלב באימון, הוא היה צריך לקחת בחשבון את העובדה שהוא יקבל יחס כמו שאר השחקנים, ואני חושב שהוא אהב את זה. זו הייתה סוג של הצהרות כוונות של סטפן, ללא כוונה לפגוע".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully