וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן בומל: "השנה נוכל להצליח גם באירופה"

קשר מילאן מצפה לעונה מוצלחת עוד יותר. נסטה התייחס לשמועות על פרישתו הקרובה: "יש לי עוד הרבה תשוקה לשחק"

אחרי שהחזירה לעצמה אשתקד את אליפות איטליה לאחר שבע שנים, מילאן העבירה קיץ שקט בשוק ההעברות, עם הצטרפותם של פיליפ מקסס וטאייה טאיוו ועזיבתו של אנדראה פירלו ליובנטוס, והרוסונרי מאמינים שההמשכיות בסגל מאשתקד תעזור להם לרשום עונה מוצלחת עוד יותר.

"אין לי ספק שאנחנו עדיין הקבוצה שצריך לנצח בדרך לתואר", אמר מארק ואן בומל. "אנחנו האלופים המכהנים, ופרט לפירלו לא איבדנו אף שחקן מהעונה שעברה. יש לנו קבוצה טובה שהצליחה בעונה שעברה בליגה מול יריבות קשות כמו נאפולי ואינטר, ואם נמשיך באותה יכולת השנה נוכל להצליח גם באירופה".

אלסנדרו נסטה, שחתם הקיץ על חוזה לעונה נוספת בקבוצה, הכחיש את השמועות על כך שבסיום השנה הוא מתכוון ללכת בעקבותיו של פאביו קנבארו ולהודיע על פרישה בגיל 35: "אני מתכוון לפרוש כמה שיותר מאוחר אך באופן ראוי. בואו ניקח את זה צעד אחרי צעד, התחלנו להתאמן רק לפני שבוע ואנשים כבר מדברים על העתיד שלי. אני מתכוון להמשיך לתת את כולי כמו תמיד. רק אם ארגיש שאין לי יותר מוטיבציה לשחק אחליט לפרוש, אבל כרגע יש לי עוד הרבה תשוקה לשחק".

על עזיבתו של פירלו אמר הבלם הוותיק: "זה עצוב שאני כבר לא אראה אותו על בסיס יומי, אבל זה הכדורגל. אני שמח לפחות על כך שהוא עבר לקבוצה חשובה".

האהבה פורחת במחנה של הרוסונרי

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully